Michael Kors запускає власний маркетплейс секонд-хенду

Люксовий бренд Michael Kors також хоче отримати прибуток від бурхливого ринку секонд-хенду. Дочірня компанія Capri відкрила власну платформу для американських клієнтів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Секонд-хенд — це тенденція, яка швидко розвивається, навіть на ринку розкоші, тому тепер Michael Kors теж хоче бути частиною подій. Щоб зберегти предмети розкішного бренду в обігу, продовжити термін їхньої служби та зменшити відходи, американський бренд запустив власний маркетплейс секонд-хенду під назвою PreLoved Michael Kors.
Клієнти можуть купувати та продавати товари бренду самостійно, хоча продавці повинні платити 20% комісійних лейблу. Продавці також повинні стати членами програми лояльності та мати картку лояльності від лейбла.
Взявши на себе продаж секонд-хенду, Michael Kors сподівається зберегти контроль і обмежити ризик підробок. Але чи зможе бренд запропонувати відповідну альтернативу багатьом іншим преміальним секонд-хендам платформам, таким як The RealReal, The NextCloset і Rebelle, ще невідомо.
Читайте також: До 2026 року світовий ринок перепродажу зросте удвічі
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, новости производителей, маркетплейс, секонд хенд онлайн
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар