06 вересня 2022

Асоціація універмагів закликає посилити норми екологічності

Асоціація універмагів закликає посилити норми екологічності
1267

Міжнародна асоціація універмагів (IADS) поширила серед своїх учасників рекомендації щодо посилення зобов'язань щодо корпоративної соціальної відповідальності, які мають забезпечити перехід на якісно новий рівень екологічності, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Fashionunited.com.

Попри те, що останніми роками багато ритейлерів модного одягу та торгові центри запустили низку ініціатив, спрямованих на покращення ситуації в галузі клімату, тенденції у цій сфері свідчать про недостатність зусиль.

«Це більше не питання вибору для ритейлерів, а питання швидкості запуску рішень», - зазначається в прес-релізі організації. В IADS наголосили, що успішність впровадження заходів щодо зменшення екологічного сліду залежить від згуртованості та злагодженості дій усієї компанії, починаючи з працівників торгового залу та розподільчих центрів і закінчуючи вищим керівництвом та інвесторами.

Комплексний характер ініціативи передбачає залучення людей поза межами компанії, включаючи зовнішніх консультантів і постачальників. У своєму звіті асоціація навела приклади універмагів, які досягли прогресу в реалізації своєї стратегії щодо корпоративної соціальної відповідальності.

Зокрема, паризький ТЦ Galeries Lafayette у 2012 році започаткував спеціальний відділ, який розробив стратегію сталого розвитку. Вона включає створення лейбла Go for Good у партнерстві із більш ніж 500 брендами. Німецький універмаг Breuninger у 2019 році опублікував внутрішню місію та цінності, що визначають відповідальний підхід до роботи за чотирма напрямками: матеріали, людські ресурси, навколишнє середовище та суспільство.

Зазначається також, що посилення омніканальності в контексті швидкого зростання електронної комерції вимагає адаптації існуючих стійких концепцій офлайн-роздріб для інших каналів продажів.

Як висновок IADS зазначає, що дії, пов'язані зі зміною клімату, різноманітністю, інклюзивністю та соціально відповідальним корпоративним управлінням, у сукупності сьогодні є значущою рушійною силою у створенні вартості продукту.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також