16 вересня 2022

Burger King очолила топ-20 брендів рейтингу креативності Cannes Lions-2022

Burger King очолила топ-20 брендів рейтингу креативності Cannes Lions-2022
1664

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські леви» (Cannes Lions) опублікував щорічні глобальні рейтинги агентств, креаторів і брендів, складені на основі кейсів, які отримали нагороди та увійшли до шорт-листу у 2022 році. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

У звіті Lions Creativity Report представлено чотири регіональні й 11 глобальних нагород, серед яких – «Креативна компанія», «Мережа», «Агентство», «Незалежне агентство», «Креативний бренд».

Агентством року в категорії «Мережа» (Network) було визнано Ogilvy. Цього року його креатори з Індії за кейс Shah Rukh Khan My Ad для Cadbury отримали два золотих, одного срібного та одного бронзового лева. Кампанія була розроблена на підтримку локального бізнесу під час локдауну – за допомогою дипфейку підприємці запускали промо за участю діджитал-інфлюєнсера.

У категорії «Креативна компанія» перше місце у списку за WPP. На Cannes Lions-2022 комунікаційна група стала найтитулованішою — агентства з 40 країн, що входять до неї, отримали 176 «левів», включаючи одного титанового, чотири Гран-прі, 36 золотих, 47 срібних і 88 бронзових нагород.

Одна з робіт WPP — фільм The Killer Pack про боротьбу з інфекційними захворюваннями в Індії за допомогою упаковки, що біорозкладається. Проєкт узяв Гран-прі в Health & Wellness Lions. Також серед лауреатів від WPP – активація I Will Always Be Me від VMLY&R для Dell та Intel, яка допомагає полегшити життя людям із захворюванням рухових нейронів.

Найкращою «Медіамережею» стала OMD Worldwide — компанія отримала 24 нагороди в категоріях націлювання на підставі аналізу даних і використання інтегрованих медіа за роботи для PepsiCo, Apple та Amnesty International.

У категорії «Агентство» першим виявився індійський підрозділ Dentsu Creative з трьома гран-прі та дев'ятьма додатковими левами. Зокрема, креатори з Бангалору розробили діджитал-активацію для Британського музею.

Третій рік поспіль Burger King стає креативним брендом року. Рекламний ролик Moldy Whopper від креаторів Ogilvy отримав золото в Creative Efficiency Lions, а відео Stevenage Challenge заробило бронзу в Creative Strategy Lions.

На другому місці бренд Vice, який отримав три гран-прі за проєкт для Британського музею The Unfiltered History Tour від Dentsu Creative. Vice World News – це відеоблог на YouTube, створений у 2013 році. Канал публікує репортажі новин з усього світу для молодої аудиторії.

Apple посіла третє місце. Ролики Detectives та Shot on iPhone 13 Pro – The Comeback отримали золото на фестивалі. До десятки також увійшли Heineken, Corona, Dove, Michelob Ultra, Samsung, adidas, IKEA.

Рейтинг персон представлений категоріями "Кращий режисер", "Арт-директор", "Креативний директор" та "Копірайтер". У ньому всі перші місця зайняли спеціалісти з індійської агенції Dentsu Creative. Представники американського агентства Leo Burnett також увійшли до топ рейтингу.

Читайте також: Samsung знову кепкує з Apple

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також