07 декабря 2022

Інтернет-магазини в Португалії повернулися до низьких продажів допандемічного періоду

Інтернет-магазини в Португалії повернулися до низьких продажів допандемічного періоду
1267

Останнє дослідження показало, що португальці повернулися до традиційних магазинів, а кількість клієнтів інтернет-майданчикив впала до того низького рівня, що спостерігався у цій країни до початку пандемії коронавірусу. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

Як повідомляє Еsmmagazine.com, дані, зібрані компанією Kantar на замовлення португальської асоціації фірмових товарів Centromarca, вказують на невтішну ситуацію у сфері електронної комерції. Так, у період з січня по вересень 2022 року відсоток португальських споживачів, які робили покупки в Інтернеті, становив 29,6%. Це лише на 0,6% більше, ніж у 2019 році, відзначають аналітики.

Пандемія та різного роду карантинні обмеження справді створили чудові умови для розвитку роздрібної інтернет-торгівлі. Наприклад, усередині 2020 року частка споживаців, які покладалися на онлайн-покупки, становила у Португалії 34,1%. Частка продажів інтернет-магазинів у загальній масі торгівлі у 2020 році становила 3,4%, тоді як роком раніше показник дорівнював трохи більше 2%. Але вже у 2021 році питома вага онлайн-продавців впала до 2,5%.

За словами експертів, найбільш мотивуючими факторами для того, щоб скористатися пропозиціями інтернет-магазинів, у Португалії залишається нижча ціна (36% споживачів) та зручна форма доставки (31%).

Також представники Centromarca зазначили, що дослідження відбувалися на ринках 36 країн світу. Португалія серед них найшвидше повертається до звичного допандемічного формати торгівлі. Тут за рік обсяги онлайн-торгівлі зменшилися на 9%. Далі йдуть Аргентина, яка втратила 6,7%, Ірландія (6.2%) та Велика Британія (6,1%).

На думку фахівців, великі сподівання на розвиток електронної комерції у звичайних умовах, коли для офлайн-сектору немає обмежень, можуть справдитися лише на тих ринках, де електронна комерція здатна запропонувати нову якість сервісу та кращий вибір товарів. Самих лише низьких цін та швидкої доставки недостатньо.

Читайте також: Німецькі покупці одягу стали раціональнішими

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также