08 грудня 2022

Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини – must-visit подія для маркетологів України

Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини – must-visit подія для маркетологів України
1292

10 лютого 2023 року на щорічній конференції з трейд-маркетингу Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу.

Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2023 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу:

- Вплив лідерів думки та інфлюєнсерів

- Діджиталізація

- Персоналізація

- E-commerce – як окремий канал

- BIG Data

- Колаборації

- Клієнт-сервіс

- Зростання частки СТМ

- SMM Продажу

- Каси самообслуговування

- Крафтові продукти

- Шоу бокси

Учасники заходу зможуть:

- скласти план з удосконалення роботи власних маркетингових команд;

- перейняти успішний досвід колег;

- отримати практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України;

- поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу;

- придбати нових партнерів;

- провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації.

І все це – за один день!

Ключові питання конфренції:

- Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів.

- Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.

- Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах

- Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування.

- Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.

- Технології створення висококваліфікованих команд – навчання, кар'єра, нестандартні мотиваційні програми.

- Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором.

- Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.

- Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі.

- Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах

- Практики управління асортиментом в умовах кризової ситуації.

Спікери конференції:

Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine.

Андрій Печерських, лідер групи компаній ЗАО «Центр Бізнес-технологій».

Тетяна Скоробогатова, експертка із запуску та управління продажами українських брендів в ЄС.

Дмитро Соколов, менеджер із розвитку бізнесу за напрямком Advanced Analytics, SMART Business.

Андрій Морозов, керівник департаменту торгового маркетингу кондитерської компанії «АВК».

Лілія Комарова, директорка з маркетингу компанії «Київхліб».

Ганна Панасюк, директора з маркетингу торгівельної мережі «ЕКО-Маркет».

Максим Гольдин, керівник проєкту УАВІ зі створення та впровадження дизайн-коду міста.

Ганна Фірсова, директорка ПП «Промо Сервіс».

Євген Трішин, Digitalization Director в «Ашан Ритейл Уккраїна».

У рамках конференції відбудеться виставка товарів – експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу

Конференція проходитиме паралельно у двох залах. Учасники можуть вільно пересуватися двома залами, відповідно до власних інтересів.

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ

Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.

БЕЗПЕКА

У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, який пристосований для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65.



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також