Asos скоротить витрати для отримання прибутку на 365 млн доларів
Британський онлайн-ритейлер Asos анонсував операційні зміни, які мають забезпечити прибуток у розмірі 300 млн фунтів стерлінгів (365 млн доларів) у поточному фінансовому році для компенсації падіння продажів, зафіксованого протягом різдвяного періоду, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Генеральний директор компанії Хосе Антоніо Рамос Каламонте має намір переглянути бізнес-модель у бік пріоритету прибутковості над показниками продажу та повернути зацікавлених у модних трендах клієнтів у віковій групі 20–29 років.
Щодо динаміки продажів топ-менеджер прогнозує збереження волатильності. Згідно з його розрахунками, відмова від збиткових брендів, зміна витрат на маркетинг, оптимізація складських приміщень та інші заходи заощадження коштів дозволять компенсувати розмір інфляції та незначно збільшити прибуток цього року.
У Великобританії, яка є найбільшим для Asos ринком, продажі за чотири місяці (з вересня по кінець грудня) впали на 8% через проблеми з доставкою в період різдвяних свят, що позначилося на довірі покупців до онлайн-покупок. Додатковим негативним фактором, що вплинув на споживчі настрої, стало зростання вартості життя.
Тим не менш, багатьом іншим ритейлерам, наприклад, мережі магазинів одягу Next, вдалося збільшити різдвяні продажі, а в JD Sports, орієнтованій на таку ж, як і Asos, молоду аудиторію, заявили про збереження стабільності попиту, тому що на їхню клієнтську базу менше впливають іпотечні зобов'язання та необхідність сплачувати комунальні рахунки.
У європейському регіоні ситуація з продажами Asos була кращою — оборот за цей період збільшився більш ніж на 6%. Аналітики, як і раніше, насторожено ставляться до перспектив відновлення компанії. На думку одного з опитаних експертів, поточне ринкове тло несприятливе для гравців, які займаються продажем товарів не першої необхідності, до яких належить Asos. За останні 12 місяців компанія втратила 70% своєї вартості.
Читайте також: Asos поставила амбітні екологічні та корпоративні цілі до 2030 року
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, модний ритейл, ритейл великобританії, асос, магазини асос
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар