Carrefour відклала відкриття у Франції «антикризової мережі магазинів»

Французька компанія Carrefour планувала розпочати розвивати на території країни власну мережу Atacadão, яка працює за моделлю cash&carry, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Перші магазини бразильської мережі Atacadão мали заробити у Франції восени поточного, але Carrefour зіткнулася з низкою складнощів при реалізації проекту. Через це керівництво компанії ухвалило рішення тимчасово відкласти відкриття нових точок. Імовірно, магазини мережі запрацюють не восени, а наступної зими.
Atacadão – це мережа магазинів, що працює за форматом cash&carry. Асортимент мережі становить близько 7000 найменувань, а формат торгівлі дозволяє встановлювати ціни приблизно на 10%-15% нижче, ніж у класичному гіпермаркеті компанії.
За задумом Carrefour, Atacadão мала стати «антикризовою мережею» магазинів, що дозволило б компанії підтримати споживачів, які опинилися у скрутному становищі через подорожчання вартості життя у Франції. Зокрема, компанія планує провести ребрендинг у ряді гіпермаркетів Carrefour та перетворити їх на Atacadão. Вибір точок буде зумовлений локаціями, в яких аналітики мережі зазначали зниження купівельної активності за останні роки.
Читайте також: Carrefour Polska платитиме клієнтам за пластикові пляшки та алюмінієві банки
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, карфур, ритейл франції
Комментарии
Ваш комментарий будет первым.Добавить комментарий