Food&NonFoodMaster-2023 та CatMаnMaster-2023 зберуть разом провідних фахівців ритейлерів і постачальників
.png)
6-7 квітня 2023 року в Києві відбудуться XIV Міжнародна практична конференція
Food&NonFoodMaster-2023 та VI всеукраїнська практична конференція для керівників закупівель та категорійних менеджерів CatMаnMaster-2023,
які зберуть разом понад 400 топ менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників. Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.
Аудиторія учасників конференції включатиме власників і топ-менеджерів роздрібних мереж України й Європи, провідних виробників та імпортерів FMCG товарів (від міжнародних компаній-лідерів до регіональних виробників продуктів харчування).
Партнерами конференції
ІТ Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу
Офіційний Партнер - АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ
Інноваційний партнер - SMART business
Партнер чистоти та гігієни - Ната Груп
Девелопмент партнер - Альтерра Груп
Міжнародний Логістичний Партнер - ДСВ Логістика
Трансформаційний Партнер – YouCoach
Партнер кава-брейків - ONE LOVE
У рамках конференції буде висвітлено:
- актуальні тренди FMCG галузі у 2023 році;
- як змінилася споживча поведінка, як адаптувати бізнес до нової реальності;;
- «Швидка комерція» (Q-Commerce): чому співпраця food- та non-food ритейлу зі службами експрес-доставки стає ще більш важливою;
- як оптимізувати торговий і виробничий бізнес у 2023 році: автоматизовані системи управління підприємством;
- Перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення. успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах
- моделі категорійного менеджменту для мультиканального ритейлу;
- структура роздрібного ціноутворення: сучасні підходи та технології;
- управління простором торгового залу через викладення на основі ролі категорії;
Учасники заходу зможуть:
- обмінятися позитивним досвідом співпраці з іншими постачальниками та ритейлерами;
- познайомитися зі свіжою аналітикою ринку товарів Food і Nonfood, трендами у відповідних категоріях;
- на підставі виступів експертів проаналізувати діяльність своєї компанії, щоб йти у «ногу» із ринком;
- отримати нові ідеї й інсайти, які можна буде застосувати на практиці у своїй компанії;
- провести перемовини й укласти угоди про співпрацю в одному місці з понад 50 потенційними партнерами;
- неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом із колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з чинними партнерами;
- взяти участь у виставці виробників, а також рішень для оптимізації бізнесу ритейлерів і постачальників,
- представити свою компанію та новинки продукції на Галереї Новинок!
Спікери конференції:
- Марина Забарило, Director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK.
- Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine – Тенденції розвитку офлайн та онлайн роздрібу. Як формується лояльність?
- Олексій Кучер, Голова Державної Регуляторної Служби України – Регуляторні правила. Державні перевірки. Ліцензії та дозвільні документи.
- Валерій Губарєв, Директор компанії "НЕЗАЛЕЖНА МИТНА АГЕНЦІЯ". Радник Громадської Ради при Держмитслужбі України – Митна Євроінтеграція та «Митний Безвіз» для України. Нові тренди та можливості розвитку ЗЕД. Як Українському бізнесу отримати Європейські митні спрощення і переваги
- Олексій Панасенко, Операційний директор NOVUS – Адаптація бізнесу до нових умов. Швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів як запорука виживання бізнесу під час війни та у післявоєнний період .
- Катерина Горева, керівниця ціноутворення й внесення даних комерційного департаменту Мережі супермаркетів «Варус». Аналітик ціноутворення Мережі аптек «Подорожник» — Ціноутворення в нових умовах. швидке реагування, впровадження змін. Онлайн та офлайн канали роздробу.
- Віктор Бесараба, Начальник відділу з розвитку каналів збуту та організації маркетингових заходів Coca-Cola HBC, Таїсія Гейчук, Керівник групи з планування сировини та матеріалів Coca-Cola HBC - Адаптація бізнесу до нових умов - управління асортиментом
- Євгенія Родіна, керівниця центру розвитку Ритейл ПрАТ «МХП» — Нові виклики для сфери FMCG у 2023 році. портрет нового покупця та як змінилась культура споживання українців.
- Надія Гануліч-Манукян, маркетинг-директорка компанії UPG — Як змінилися потреби та патерни поведінки клієнта АЗК та адаптація бізнесу до нової реальності.
- Олег Близнюк та Максим Білий, Генеральний директор, засновник, розробник товарів ТОВ «НАТА ГРУП» та Керівник підрозділу по роботі з retail мережами ТОВ «НАТА ГРУП» - Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти ритейлерам збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення
- Анна Заріпова, Менеджер з персоналу та розвитку «Імперіал Тобакко» в Україні. Навчання та розвиток, wellbeing&engagement проєкти – Збереження команди в умовах війни
- Артем Степанов, Product Owner SMART Decision Hub | Demand Forecast, Senior NAV/BC Consultant SMART business – Як за допомогою ML-алгоритмів побудувати точні прогнози і підвищити бізнес-показники в мінливих умовах?
- Гриненко Геннадій Віталійович, директор з розвитку в компанії Альтерра Груп - Перебудова ланцюга постачання з урахуванням аналізу ринку складської логістики. Тренди 2023"
- Денис Шевчук, Product Owner SMART CRM | Business Development Manager SMART business – Людяний сервіс. Як поєднання CRM та менеджерів створююсь турботливу службу підтримки
- Тетяна Титар, Провідний фахівець підвідділу по роботі з регіональними клієнтами компанія Mars Україна. Відповідальність за розвиток співпраці з ключовими регіональними мережами – Канал АЗК теж ритейл? Як і де працює імпульс в рітейлі та на АЗК? Особливості співпраці FMCG з каналом АЗК
- Сергій Цимбал, Керівник департаменту навчання і розвитку персоналу групи компаній "Епіцентр". Експерт з управління асортиментом та ціноутворенням. 15 років досвіду в сфері оптової та роздрібної торгівлі – Конкурентний аналіз асортименту
- Володимир Матяш, Генеральний директор (мережі магазинів «Эконом», «Drink Хата», «Грошик»). Досвід роботи в мережах Гіпермаркет «Караван», TOR-BA, ЛотОК, - Перебудова роботи мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення. Успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах.
- Едуард Бабенко, керівник стратегічного бізнес-напрямку Україна - Південно-Східна Азія компанії ТОВ Кормотех, - Точки росту VS точки болю В2В: досвід лідера українського ринку petfood у побудові ефективної клієнтської екосистеми
У рамках події відбудуться спецпроєкти:
- Столи переговорів «МЕРЕЖА - ПОСТАЧАЛЬНИК». Це є унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 14 років взяли участь понад 5500 постачальників України та зарубіжжя.
Серед мереж- учасників перемовин: VARUS, МХП , ТОВ Вересень плюс/Файно маркет, Фірмова торгівля Салтівський м'ясокомбінат, Близенько Мережа-Сервіс Львів, UPG, Подорожник, ТА-DA!, NOVUS, ПП "МЕРЕЖА-СЕРВІС ЛЬВІВ" Близенько", АТБ, ТзОВ "Маркет Універсал ЛТД", Мережа гіпермаркетів ЗаТак, BULKA market, Економ Плюс, Апельмон, Чудо Маркет, Аврора, МЕТРО, Наш Край, Watsons, Епіцентр К, Укрнафта, ОККО, БРСМ-нафта, ін.
- Виставка й експозиція рішень та послуг для бізнесу. Це виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників України
- Галерея Новинок провідних постачальників України. Кожен учасник-виробник може надати зразки кращих проєктів для представлення на полицях Галереї Новинок.
- Нагородження національної премії «Made-in-Ukraine-2023: Кращий партнер року серед виробників» та «Retail-in-Ukraine-2023: Найкращий партнер року серед роздрібних мереж».
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.
БЕЗПЕКА
У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркингу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.
Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ивробників, нокіа, логотип компанії, теелефони нокіа
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар