31 березня 2023

Бренд H&M збільшив прибуток у 2,5 рази

Бренд H&M збільшив прибуток у 2,5 рази
1481

Компанія Hennes & Mauritz (H&M), другий за обсягом виторгу фешн-ритейлер на світовому ринку, представила операційні підсумки за 2022 рік. Чистий прибуток компанії збільшився в 2,5 рази, перевершивши прогнози аналітиків. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Як повідомили прес-службі компанії, прибуток за звітний період збільшився з 217 до 541 млн шведських крон, що еквівалентно 52 млн доларів. Виторг H&M продемонстрував зростання на 12%, до 54,9 млрд крон. У національній валюті зростання склало 3%.

Капіталізація H&M зросла за три місяці на 7,5%. Для порівняння національний фондовий індекс OMX Stockholm додав 4,6%.

Незважаючи на сильний фінансовий звіт, H&M вкотре показала слабкішу динаміку, ніж Inditex Group, якій належать бренди Zara, Bershka та Oysho. В останні роки H&M дедалі більше відстає від свого головного конкурента, особливо на ринку Китаю. Раніше в компанії ухвалили рішення провести реструктуризацію бізнесу, щоб заощадити до 190 млн. доларів на рік.

H&M (Hennes & Mauritz) - шведська мультибрендова компанія, що спеціалізується на виробництві та продажу одягу, взуття, аксесуарів та косметики. Компанія була заснована в 1947 році Еріком Перссоном і з того часу стала одним із найбільших рітейлерів модного одягу у світі.

У портфелі H&M Group – бренди COS, Monki, & Other Stories, Weekday, ARKET та Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home. Сьогодні H&M має понад 5 тисяч магазинів у більш ніж 70 країнах, включаючи США, Китай та Індію.

Читайте також: H&M втрачає позиції та програє конкуренцію Zara

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також