Mirinda оновила логотип та айдентику

Глобальний бренд газованої води Mirinda, що належить компанії PepsiCo, привернув свою власну команду дизайнерів для створення нового образу, який покликаний привернути увагу споживачів покоління Z. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Логотип Mirinda оновився, став яскравішим зеленим, з більш гострими кутами та чистими лініями, щоб посилити його відмінні риси. Знакова літера "М". Новий візуальний стиль відрізняється грайливою кольоровою палітрою, яка забезпечує приплив бадьорості, а сфери, що кружляють, шиплячі бульбашки і пікантні фруктові ілюстрації передають відчуття грайливості та енергії.
Мауро Порчіні, віце-президент і директор з дизайну PepsiCo, пояснює: «50+ смаків Mirinda – це насолода для почуттів, і ми хотіли, щоб візуальна ідентичність бренду виглядала і відчувалася також... з яскравими, контрастними кольорами та створеними на замовлення ілюстраціями , які створюють відчуття динамічної енергії та грайливості. Ми знаємо, що шанувальники Mirinda взаємодіють із брендом у цифровому форматі не менше, ніж у фізичному, тому ми створили візуальну айдентику, яка зберігає свою наснагу та відмінності на всіх платформах».
Нова айдентика спочатку буде запущена у В'єтнамі та Таїланді, а потім швидко пошириться на 20 міжнародних ринках цього місяця. Новий візуальний стиль буде представлений на всіх банках, товарах, рекламі, вітринах магазинів та цифрових носіях на 200 ринках. У матеріалах, присвячених запуску, описується, що редизайн покликаний надихнути представників покоління Z на творчість та сміливість самовираження. Віце-президент PepsiCo з глобального бренд-маркетингу Ерік Меліс каже, що це «дає можливість цьому поколінню протистояти конформізму і натомість прийняти самовираження».
Читайте також: PepsiCo оновила дизайн газованого напою 7Up
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, мірінда, логотип мірінда
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар