PepsiCo стала партнером УЄФА щодо сталого розвитку на фіналі Ліги чемпіонів
Pepsico та УЄФА оголосили про партнерство до 2026 року за участю брендів Pepsi, Lay's, Doritos і Gatorade. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Під час фіналу UCL серед жінок на стадіоні PSV в Ейндховені 3 червня та фіналу UCL на стамбульському Олімпійському стадіоні імені Ататюрка 10 червня PepsiCo та УЄФА мають намір запровадити практику циклічної економіки.
Ініціатива спрямована на мінімізацію впливу футболу на навколишнє середовище та підвищення ефективності використання ресурсів.
Pepsico заявила, що повністю придатні для переробки стаканчики з нульового пластику та біологічно розкладаного волокна на фіналі Ліги чемпіонів значно зменшать кількість одноразового пластику.
Цьогорічний фінал Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок стане першим, де буде запроваджено зворотну упаковку для їжі та напоїв. Шанувальники можуть купувати напої в прозорих стаканчиках об’ємом 0,40 л із заставою у розмірі 2 євро, що повертається.
Читайте також: PepsiCo відновила виробництво на Київщині та Миколаївщині
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, пепсі, ліга чемпіонів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар