У Китаї різко зросли продажі Uniqlo

Компанія Uniqlo звітувала про рекордний прибуток за III квартал і підвищила річний прогноз, оскільки бізнес мережі в Китаї продовжує стрімко відновлюватися після пандемії коронавірусної інфекції, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Japan Times.
Японська багатонаціональна роздрібна холдингова компанія Fast Retailing (власник брендів Uniqlo, J Brand, Comptoir des Cotonniers, GU, Theory, Helmut Lang, Princesse Tam-Tam, Link Theory Holdings Co., Ltd) вирішила покращити річний прогноз рік після сильних результатів продаж Uniqlo за перші дев'ять місяців. Оскільки на основній частині території Китаю було ослаблено та знято протипандемійні заходи безпеки, місцеві жителі повернулися до роздрібних магазинів і продажі групи показали значне зростання з початку року.
На даний момент у Китаї працює 925 магазинів мережі Uniqlo, це більше, ніж на батьківщині компанії, у Японії. Відновлення активної роботи китайського ринку з січня поточного року призвело до помітного зростання продажів та прибутку компанії. Зокрема, продаж мережі в усіх регіонах Китаю зріс на 21% до 2,144 трлн ієн (14 млрд євро). Найсильніше зросли продажі в Японії — до 709,745 млрд ієн (4,6 млрд євро) порівняно з 640,97 млрд ієн роком раніше. У Китаї, Гонконгу та Тайвані продажі зросли з 410,77 до 476,33 млрд ієн (3,09 млрд євро). За підсумками 2023 Uniqlo розраховує виручити 370 мільярдів єн замість 360 мільярдів, як спочатку прогнозували аналітики.
Читайте також: Uniqlo відкриє у США 140 магазинів до 2027 року
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, унікло, ритейл японії, ритейл китаю
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар