Amazon скорочує портфель одягу ВТМ

Маркетплейс Amazon відмовляється від кількох власних марок одягу, щоб знизити витрати та уникнути звинувачень у порушенні антимонопольного законодавства, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Business of Fashion.
Згідно з джерелами, онлайн-ритейлер вирішив ліквідувати 27 із 30 брендів. Трьома марками, що залишилися в портфелі, стали Amazon Essentials, Amazon Collection і Amazon Aware. Крім цього, маркетплейс припиняє випуск меблів під СТМ Rivet та Stone & Beam. Згортання лінійок обумовлено низьким попитом. Однак раніше стало відомо, що Федеральна торгова комісія США (FTC) мала низку підстав для пред'явлення антимонопольного позову Amazon.
Причому розслідування щодо онлайн-платформи було розпочато кілька років тому, коли уряд країни ініціював перевірку щодо великих технологічних компаній, які підозрюються у зловживанні становищем на ринку.
Зокрема, Amazon ставиться у вину те, що пріоритетне розміщення на майданчику отримують її власні продукти, тоді як конкурентні права сторонніх продавців ущемляються. Компанія заперечує будь-які порушення і має намір найближчим часом провести зустріч із FTC з метою довести необґрунтованість висунутих проти неї претензій.
Читайте також: Amazon планує подвоїти обсяги доставки у той самий день
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, амазон, онлайн ритейл, ecommerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар