Tous виготовив сумки із використаних рекламних банерів

Іспанський ювелірний бренд Tous випустив із полотна використаних рекламних банерів лімітовану серію сумок-шоперів, яка отримала назву Tous Afterlife. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
Компанія вирішила дати друге життя матеріалу, що залишається у великій кількості після закінчення маркетингових акцій. Після демонтажу полотно із рекламними зображеннями було очищено, а потім використано для виготовлення сумок.
Відмінною особливістю серії є незвичайний дизайн, який має на увазі унікальне для кожного виробу комбінування фрагментів фотографій. Модель має дві пари ручок різної довжини, відрізняється міцністю та добре тримає форму. Вартість сумок складає 89 євро. На сайті бренду виріб представлений в декількох варіантах кольору, але деяких з них вже немає в наявності.
Upcycle-колекція Tous Afterlife створювалася в майстернях, що знаходяться під керуванням Ared Foundation. Ця організація навчає та надає працевлаштування людям, які можуть бути схильні до соціальної ізоляції. Насамперед це громадяни, які звільнилися з місць позбавлення волі. У рамках проекту Tous спрямує 100% прибутку від продажу сумок на потреби фонду.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн-ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар