Apple, Microsoft та Amazon очолили топ-100 найдорожчих брендів світу
Apple 11-й раз поспіль очолив рейтинг найдорожчих світових брендів за версією консалтингової компанії Interbrand. Вартість бренду збільшилася за рік на 4% і досягла рекордної позначки $502,7 млрд. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
На другому рядку рейтингу розташувався Microsoft, який додав 14%, до $316,7 млрд. Замикає трійку лідерів Amazon, що подорожчав на 1%, до $276,9 млрд.
Сумарна вартість брендів, що увійшли до списку Best Global Brands 2023, збільшилася за рік на 5,7% і становила $3,3 трлн. Для порівняння, роком раніше було відмічено зростання на 16%.
У топ-10 за версією Interbrand також увійшли Google, Samsung, Toyota, Mercedes, Coca-Cola, Nike та BMW. Останні п'ять місць у топ-100 займають Johnson & Johnson ($6,4 млрд), Sephora ($6,3 млрд), Nespresso ($6,2 млрд), Heineken ($6,1 млрд) та Canon ($6 млрд).
Airbnb, BMW та Microsoft показали кращу динаміку
"У числі причин уповільнення ми наголосили на нестачі настрою на зростання, консервативність у керівництві брендів і невизначеність у баченні найближчого майбутнього", - прокоментували в Interbrand.
Найкращу динаміку зростання за минулий рік продемонстрували Airbnb (+21,8%), який вперше потрапив до рейтингу лише минулого року. У топ-10 найбільше зростання у Microsoft. Єдиним новачком у десятці найдорожчих брендів виявився BMW.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар