26 грудня 2023

Joor прогнозує зростання на 27% оптового каналу у fashion-індустрії у 2024 році

Joor прогнозує зростання на 27% оптового каналу у fashion-індустрії у 2024 році
539

Цифрова платформа оптового продажу fashion-товарів Joor відзначила тенденцію до посилення консервативного підходу виробників та ритейлерів до вибору каналів збуту у 2024 році. Він передбачає нарощування оптового напряму та комплексну інтеграцію цифрових, маркетингових та роздрібних ресурсів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.

Згідно з опублікованими компанією даними, що ґрунтуються на аналізі статистики та опитуваннях клієнтів майданчика, оптова торгівля залишається ефективним каналом збуту — для 74% користувачів вона забезпечує більше половини всього обсягу продажів. Причому партнери Joor очікують у середньому зростання цього напряму на 27% у наступному році, що призведе до підвищення інвестицій у його розвиток та перерозподіл ресурсів між іншими каналами — DTC (прямими роздрібними продажами) та електронною комерцією.

Галузевий досвід та прямий доступ до ключової інформації з ринку дозволили Joor виділити п'ять домінуючих тенденцій у глобальній оптовій торгівлі fashion-товарами у 2024 році.

1. Оптовий канал продовжить демонструвати позитивну динаміку, частка DTC знижуватиметься. 33% компаній заявили про плани переключитися на оптові продажі та збільшити їхню частку у структурі збуту.

2. Ритейлери не схильні ризикувати, тож у поточних макроекономічних умовах переходять до консервативної моделі закупівель. Так, обсяги повторних замовлень, до яких входять моделі одягу, що користуються стабільним попитом, за останні чотири роки майже подвоївся, а всього на повторні замовлення в даний час припадає 34% від загального обсягу оптових закупівель. Ця тенденція більш характерна для великих універмагів, які таким чином формують майже половину своїх замовлень. На підприємства торгівлі малого та середнього формату припадає близько 30% додаткових замовлень виробів, які відповідають вимогам широкого кола покупців.

3. Інвестиції у креативні активи сприятимуть підвищенню продажів. Зокрема, автори дослідження рекомендують приділяти увагу цілісності іміджу бренду та якісному оформленню присутності у цифровому полі. Дані транзакцій Joor показують, що наявність відео в описі виробів вдвічі підвищує конверсію в порівнянні з картками товару без відео і що середня кількість покупок продуктів з більш ніж трьома зображеннями на 63% вище, ніж позицій з трьома і меншими фото.

4. Штучний інтелект надаватиме прискорений вплив на індустрію моди. Його застосування дозволить не лише покращити підтримку клієнтів через чат-боти, а й автоматизувати створення контенту для таких сфер бізнесу, як продаж, маркетинг, реклама та оптимізація розподілу товарних запасів.

5. Інтеграція наявних ресурсів задля досягнення переваги над ринком. Якщо під час пандемії першочергові завдання у fashion-ритейлі зводилися до оперативного впровадження цифрових технологій, то на поточному етапі важлива роль відводиться їх інтеграції в єдину операційну систему. Це дозволить забезпечити контроль за потоками даних та процесом комунікації, що зрештою позитивно позначиться на ухваленні управлінських рішень.

Joor – міжнародна цифрова платформа, що спеціалізується на оптовій торгівлі у сфері fashion. Щорічно компанія обробляє транзакції на суму майже 20 млрд. доларів. Сервісом користуються понад 14 000 брендів та близько 620 000 покупців із 150 країн. У жовтні 2023 року платформа залучила 25 млн. доларів на свій подальший розвиток.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також