28 грудня 2023

Логістика повернення: як втримати прибутки у післясвятковий період

Логістика повернення: як втримати прибутки у післясвятковий період
979

Перед Різдвом онлайн-магазини намагаються вчасно відправити якнайбільшу хвилю замовлень. Але після Різдва та Нового року частина покупців поверне замовлені товари. Як не втратити зароблені гроші на видатках, що неодмінно спричиняє логістика повернення? Кілька порад з цього приводу дали представники компанії Salesupply з Дайсбургу. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

По-перше, варто заздалегідь оптимізувати описи товарів, які ви продаєте, говорять фахівці. Так ви автоматично зменшуєте ймовірність того, що клієнти повернуть продукти на основі неправильних припущень про їх якість чи властивості. Тобто, опис кожного товару мав би бути найбільш детальним та зрозумілим. По-друге, варто продовжити період повернення товарів після святкових розпродажів. Не варто сподіватися, що, даючи клієнтам менше часу, ви отримаєте значно менші обсяги повернення. Але, якщо цей період замалий, зворотна хвиля точно буде найпотужнішою.

Третім пунктом експерти називають дуже дієвий засіб проти безвідповідальних замовників, які заявляють про покупку в інтернет-магазині великої кількості товарів, а потім усе або майже все повертають назад. Просто перекладіть на них вартість зворотної доставки. Таким чином уже оптимізували свою логістику повернення відомі роздрібні продавці Zara та H&M. Крім того, клієнтам варто активніше пропонувати ваучери на придбання інших товарів замість повернутих, а не гроші. Це підвищує мотивацію покупців тут же замовити іншу річ замість тієї, яка не підійшла чи не сподобалася. Ще один ефективний засіб – заохочувати покупців повертати товари не поштою, а у магазин або якесь розподільче відділення.

Зрештою, усі ці поради допоможуть зменшити обсяги повернення, але якусь кількість товару ви все одно знову побачите на своєму складі. Для того, щоб швидше його пустити у продаж, варто організувати реєстрацію повернень на єдиному порталі та централізовано обробляти усю інформацію про повернутий товар. Це зменшить ваші зусилля для подальшого перерозподілу по інших пунктах продажу чи видачі.

Нарешті, варто максимально автоматизувати обробку стандартних запитів. Звільніть від них службу обслуговування клієнтів та навіть зменшить потенційну кількість дзвінків до вашого колл-центру. Для цього достатньо передбачити оформлення заявок на інтернет-сайті компанії. Зробити це потрібно таким чином, щоб у покупця виникало якомога менше запитань.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також