Продажі Danone в першому кварталі обігнали прогноз, компанія зберегла мету на 2024 рік
Danone відзвітувала про вищі, ніж очікувалося, квартальні продажі. Всі підрозділи компанії продемонстрували зростання виручки, оскільки найбільшому у світі виробнику йогуртів вдалося підняти ціни і впоратися зі зростанням виробничих витрат. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Виробник йогурту Activia та бутильованої води Evian зберіг мету зростання порівняних продажів у 2024 році на рівні 3%-5% при помірному покращенні операційної маржі.
Продажі Danone у першому кварталі зросли на 4,1% до 6,79 мільярда євро ($7,25 мільярда), перевищивши консенсус-прогноз 17 аналітиків, опитаних компанією, що становив 3,4%.
Французька група підвищила ціни на 2,9% у першому кварталі, що стало незначним підвищенням за два роки. Аналітики очікували, що ціни зростуть на 2,7%. У четвертому кварталі компанія підвищила ціни на 4,3%.
Читайте також: Danone перейменувала бренд Простоквашино
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, данон, йогурти данон
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар