Соцмережа X втратила ще одного великого рекламодавця
Південнокорейський виробник автомобілів Hyundai припинив розміщення реклами на платформі мікроблогів X, що належить Ілону Маску. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
У Hyundai не розкрили причину такого рішення, але додали, що безпосередньо звертаються до власника X «з питань безпеки бренду». Представники платформи на запит агентства не відповіли.
У листопаді 2023 року адміністрація президента США Джо Байдена засудила Маска за підтримку висловлювань користувача своєї соцмережі про те, що євреї «поширюють ненависть до білих». У Білому домі назвали це «огидною» антисемітською теорією змови на X.
Тоді ж некомерційна організація Media Matters for America звернула увагу на те, що рекламу великих компаній X розміщували «в одному ряду з повідомленнями пронацистського характеру».
На тлі скандалу великі компанії, такі як IBM, Walt Disney, Warner Bros Discovery, Paramount, Sony Pictures та Comcast, материнська компанія NBC Universal, заявили про зупинення розміщення реклами в X. До них приєдналася і Apple. Загалом близько сотні брендів припинили розміщення на платформі.
Рекламодавці почали залишати соцмережу X з того часу, як Маск придбав її у жовтні 2022 року. Тоді майданчик називався Twitter. Бізнесмен змінив політику платформи, зокрема скоротивши модерацію контенту, що спровокувало відтік рекламодавців.
Зокрема, у 2022 році свою рекламу з майданчика прибрали косметична компанія L'Oréal, автовиробники General Motors та Stellantis, фармкомпанії Gilead та Pfizer, виробники харчових продуктів General Mills, Mondelez International.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар