Французькі супермаркети зобов'язали інформувати покупців про зменшення ваги товару

1 липня 2024 року супермаркети Франції зобов'язані попереджати покупців про так звану «усадкову інфляцію», повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Йдеться про випадки, коли продавці чи виробники свідомо зменшують розмір та вагу своєї продукції без зниження ціни.
З середини літа поточного року французькі супермаркети будуть зобов'язані протягом двох місяців повідомляти покупців про зменшення розміру та ваги товару, якщо ціна на нього залишається незмінною або навіть збільшується.
«Інформація про товар повинна включати зміну ціни по відношенню до ваги, щоб споживач знав реальну динаміку цін», — підкреслив міністр економіки Франції Брюно Ле Мер.
Це зобов'язання набуде чинності з 1 липня та поширюватиметься як на продовольчі, так і на непродовольчі товари.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл франції
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар