«Надповільна каса» допомогла японському супермаркету збільшити продажі на 10%
Японський супермаркет у префектурі Фукуока впровадив «надповільну» касу, де ніколи не поспішають — на відміну від звичайних кас, де можна зіткнутися із незадоволенням інших покупців. Нововведення допомогло збільшити продаж магазину на 10%, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на OddityCentral.
Покупці можуть провести біля цієї каси до 20 хвилин, і ніхто їх не підганятиме. «Надповільна» каса спочатку була призначена для людей похилого віку, інвалідів та вагітних жінок. Але, схоже, вона стала дуже популярною серед покупців, котрі не хочуть поспішати. Хоча зазвичай рітейл намагається зробити процес купівлі якнайшвидше - і впроваджує для цього в тому числі каси самообслуговування.
Створити касу запропонувала Абе Нана з Центру підтримки хворих на хворобу Альцгеймера — жінка знала, як засмучуються і бентежаться літні покупці, коли їх поспішають у черзі.
За її словами, такі люди нічого не можуть із цим зробити, тому запропонувала відкрити для них окрему касу, щоб вони могли спокійно перерахувати гроші, запакувати продукти у зручному темпі та навіть поспілкуватися з касиром.
Схожий проект у 2021 р. з'явився у нідерландських супермаркетах Jumbo. Там відкрили близько 200 повільних кас, на яких покупці могли поспілкуватися з касиром. Проект назвали Kletskassa – «балакуча каса». Спрямована ініціатива була, зокрема, на боротьбу з самотністю.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар