Aldi тестує нову цифрову програму лояльності

Платформа, доступна через оновлену програму Aldi, дозволяє покупцям у 70 магазинах у Бельгії заробляти бали за покупки. Ці бали можна обміняти на безкоштовні продукти або знижки. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESMMagazine.
Під час оплати клієнти сканують QR-код у додатку Aldi на касі, і бали автоматично додаються до їх профілю Aldi.
Ця ініціатива знаменує значну зміну для Aldi Nord, яка керує роздрібною торгівлею в Бельгії. На відміну від більшості своїх конкурентів, Aldi традиційно орієнтується на низькі ціни, а не на програми лояльності. Таким чином, Бельгія служить полігоном для тестування програми, і її успіх визначає ширше впровадження.
Вибір магазинів, у яких тестуватимуть додаток, є стратегічним, додав він: «Магазини в тестовому регіоні є дуже репрезентативними для успішної оцінки. Це включає двомовні магазини, міські локації та магазини в сільській місцевості».
Згідно з повідомленнями ЗМІ, випробування спільно очолює та контролює Aldi Nord з метою можливого міжнародного запуску.
Винагороджуючи постійних покупців, Aldi прагне зміцнити відносини з клієнтами та ефективніше конкурувати в рамках програми лояльності.
Aldi має понад 440 магазинів у Бельгії та рівень проникнення на ринок понад 80%.
Читайте також: Aldi проводить агресивну цінову політику після року зростання
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, алді, ритейл бельгії
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар