10 липня 2024

Aldi тестує нову цифрову програму лояльності

Aldi тестує нову цифрову програму лояльності
246

Платформа, доступна через оновлену програму Aldi, дозволяє покупцям у 70 магазинах у Бельгії заробляти бали за покупки. Ці бали можна обміняти на безкоштовні продукти або знижки. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESMMagazine.

Під час оплати клієнти сканують QR-код у додатку Aldi на касі, і бали автоматично додаються до їх профілю Aldi.

Ця ініціатива знаменує значну зміну для Aldi Nord, яка керує роздрібною торгівлею в Бельгії. На відміну від більшості своїх конкурентів, Aldi традиційно орієнтується на низькі ціни, а не на програми лояльності. Таким чином, Бельгія служить полігоном для тестування програми, і її успіх визначає ширше впровадження.

Вибір магазинів, у яких тестуватимуть додаток, є стратегічним, додав він: «Магазини в тестовому регіоні є дуже репрезентативними для успішної оцінки. Це включає двомовні магазини, міські локації та магазини в сільській місцевості».

Згідно з повідомленнями ЗМІ, випробування спільно очолює та контролює Aldi Nord з метою можливого міжнародного запуску.

Винагороджуючи постійних покупців, Aldi прагне зміцнити відносини з клієнтами та ефективніше конкурувати в рамках програми лояльності.

Aldi має понад 440 магазинів у Бельгії та рівень проникнення на ринок понад 80%.

Читайте також: Aldi проводить агресивну цінову політику після року зростання

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також