H&M продовжить розвивати напрямок секонд-хенду

Шведська компанія H&M планує модернізувати свої магазини в Бельгії та Франції, а також розширити кількість секонд-хендів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Бельгійське місто Антверпен (друге після Брюсселя місто країни) та Париж стануть першими містами, в яких запрацюють магазини H&M у новій концепції H&M Pre-Loved. Таким чином бренд планує перетворитися та залучити нових покупців за допомогою футуристичних інсталяцій, музики та нетипового для мережі декору. Також відмінною особливістю цього проекту є наявність у магазині розділу з речами категорії «секонд-хенд», де відвідувачі можуть не лише придбати уживані товари у високій якості, а й принести на продаж свої речі як від H&M, так і від інших брендів.
Раніше компанія H&M протестувала концепцію Pre-Loved у Барселоні і після отримання хороших результатів було прийнято рішення запустити цей проект у Бельгії та Франції.
Одночасно із запуском «Pre-Loved» H&M проведе модернізацію своїх магазинів у Бельгії, Франції та Люксембурзі. У 2024 році 18 магазинів будуть оновлені з акцентом на більш елегантний дизайн. Реконструкція покликана поліпшити враження клієнтів від покупок за рахунок більш плавних пішохідних маршрутів та пропозицій одягу, що регулярно оновлюються.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, h&m, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар