Adidas збільшив квартальні продажі на 10%
Adidas Group повідомила, що в третьому кварталі 2024 року компанія збільшила загальний виторг на 10%, а продаж під брендом Adidas зріс на 14%. Операційний прибуток виробника склав €598 млн, що на 46% більше, ніж рік тому. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
На думку аналітиків, такі показники свідчать про те, що Adidas зміг подолати наслідки скандалу навколо репера Йе (раніше відомого як Каньє Вест). У 2022 році через його антисемітські висловлювання компанія припинила співпрацю з брендом Yeezy, що коштувало Adidas втрати потенційної виручки в розмірі близько €500 млн. Минулого року компанія завершила з чистими збитками в €14 млн — таке сталося вперше з 1992 року.
Відновлення фінансових показників Adidas забезпечили успіхи у продажах актуальних та ретро-лінійок, таких як бігова серія Adizero та ретроколекції Originals. В результаті компанія підвищила прогноз щодо річного прибутку з €1 млрд до €1,2 млрд.
Adidas продовжує розвивати колаборації із музичними артистами. Нещодавно стало відомо про третій спільний проект із ню-метал гуртом Korn. У рамках співпраці, присвяченої 30-річчю дебютного альбому гурту, Adidas випустить нову колекцію одягу та взуття Originals.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, адідас
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар