МЕТРО Кеш енд Кері Україна пропонує рестораторам безкоштовний онлайн-конструктор сайтів та інструмент для резервування столиків
Безкоштовний онлайн-сервіс для створення сайтів та резервування столиків відтепер доступний для всіх HoReCa-клієнтів METRO в Україні. Скориставшись цим сервісом, власники ресторанів зможуть створювати веб-сайти для своїх закладів за декілька хвилин, при цьому витрати на технічне обслуговування та хостинг сайту бере на себе METRO. Про це редакції TradeMaster.UA повідомили в прес-службі компанії.
Згідно з аналітичними даними компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», близько 43% українських ресторанів наразі не мають власних веб-сайтів. Саме для таких клієнтів було розроблено сервіс EatBU – автоматизований інструмент для створення сайтів за декілька хвилин. На відміну від інших подібних сервісів, що дозволяють автоматично створювати веб-сайти, EatBU розроблено спеціально для HoReCa-бізнесу, тому він включає лише важливі для ресторану чи готелю блоки, як-от загальний опис закладу, меню, години роботи, варіанти оплати, спеціальні послуги тощо. При створенні сайту можна завантажити власні фотографії закладу або вибрати з понад 500 зображень, доступних у банку даних сервісу. Також існує можливість налаштувати кольорові схеми та максимально персоналізувати дизайн сторінки, при цьому зберігши стилістику та зручність для користувача. Веб-сайти, створені за допомогою сервісу EatBU, матимуть інтерфейс, що автоматично підлаштовуватиметься під будь-який екран, браузер та ґаджет.
Ще один унікальний сервіс для HoReCa від METRO – це інструмент онлайн-резервування столів, доступний як для користувачів сервісу EatBU, так і для закладів, які вже мають власний веб-сайт. Даний сервіс дає змогу власникам ресторанів автоматично або вручну підтверджувати резерв столиків, автоматично відправити гостю нагадування про візит до ресторану заздалегідь, що дасть можливість зменшити кількість нереалізованих резервувань столиків. Також цей інструмент пропонуватиме гостю залишити відгук протягом 24 годин після візиту в ресторан. Окрім цього, сервіс онлайн-резервування матиме ряд інших функцій, наприклад програми лояльності для постійних клієнтів та аналітику для закладів.
«Дуже часто намагаючись забронювати столик у ресторані, я не знаходжу його сайту в інтернеті. Це засмучує, тому що ресторан втрачає мене як свого клієнта, – коментує Оксана Кулікова, керівник Управління з маркетингу «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». – Власники ресторанів та готелів дуже часто не мають часу, ресурсів або навичок, щоб дбати про digital-інструменти, які представляють їхній бізнес в інтернеті. А оскільки місія METRO- допомагати розвивати успішні бізнеси нашим клієнтам, ми розробляємо безкоштовні та прості у використанні цифрові інструменти для них».
Обидва онлайн-інструменти були розроблені компанією HOSPITALITY.digital, що входить до складу групи компаній METRO, та доступні для всіх HoReCa-клієнтів рітейлера у будь-якій країні присутності компанії безкоштовно.
Довідка ТМ:
Компанія HOSPITALITY.Digital, що створена у м. Дюссельдорф (Німеччина) у 2015 році, активно сприяє розвитку діджитал-рішень для галузі гостинності та ресторанного бізнесу. Міжнародна команда експертів реалізує різноманітні цифрові рішення та інновації для готелів, ресторанів, підприємств громадського харчування та підприємств роздрібної торгівлі. Компанія спирається на власні технологічні розробки та рішення, а також на старт-апи, що беруть участь у програмі METRO Accelerator, та інших партнерів. Крім того, компанія відстежує тенденції в індустрії гостинності. HOSPITALITY.digital входить до складу групи компаній METRO.
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Тернополі та Луцьку. За понад 14 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2016/2017 фінансовий рік (жовтень 2016 р. – вересень 2017р.) склав 491 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO AG.
METROAG – провідна міжнародна компанія, що спеціалізується на оптовій торгівлі у сфері продуктового рітейлу. Компанія представлена у 35 країнах, з головним офісом у м. Дюссельдорф, Німеччина. Налічуючи понад 150 000 співробітників у світі, компанія досягла обсягу продажів у понад 37 млрд. євро у 2016/2017 фінансовому році (жовтень 2016 р. – вересень 2017р.) Компанія пропонує індивідуальні рішення для задоволення локальних та міжнародних потреб своїх оптових та роздрібних клієнтів. У своїй діяльності METRO впроваджує новітні стандарти обслуговування клієнтів, цифрові інновації та ефективну бізнес-модель, розвиваючи торговельні підрозділи METRO/MAKRO Cash & Carry та Real, а також напрямок доставки та діджитал-проекти.
Читайте также: Нове призначення у складі Ради директорів «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»: Комерційний директор Олена Вдовиченко
Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар