Агропорт проводить новий челлендж для фермерів
Агропорт запроваджує нові формати комунікації і в свій шостий сезон проводить челлендж для агровиробників. Цього річ це «Супер сезон» - Челлендж #МиНаділяємоФермерівСуперСилою. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Як розповідає генеральний менеджер Агропорт Дмитро Титаренко, цей челлендж має таку назву через нові виклики, що стоять перед проектом.
«Ми назвали челлендж «Ми наділяємо фермерів суперсилою», а цей шостий сезон – «Супер сезоном», тому що для Агропорту це великий виклик. Адже окрім наших регіональних заходів ми стали співорганізаторами українських павільйонів на міжнародних заходах. Можна сказати, що відбувається експансія на зовнішні ринки. І це дозволяє нам бути ще ближче до наших агровиробників», - зазначив він.
Дмитро Титаренко нагадав, що Агропорт здебільшого займається супроводом бізнесу, орієнтованого на фермерів. Тому є точне розуміння, що їм є що розповісти.
Читайте також: В Европейском Союзе запретили еще один пестицид
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар