21 липня 2020

Кіберполіція провела онлайн-тренінг для працівників компанії METRO Україна

Кіберполіція провела онлайн-тренінг для працівників компанії METRO Україна
1926

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» дбає про безпеку своїх працівників. Тож, щоб поділитися з персоналом офісу та торговельних центрів METRO важливою інформацією про базові правила безпеки в кіберпросторі, у липні 2020 року компанія провела для співробітників онлайн-тренінг за участі представників Кіберполіції.

Пандемія COVID-19 змусила більшу частину людства мігрувати в кіберпростір. Тому, щоб мінімізувати серед своїх працівників потенційні ризики під час серфінгу Всесвітнім павутинням та використання благ цифрової цивілізації, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» звернулась із проханням до Кіберполіції поділитись інформацією про те, наскільки змінився злочинний кіберсвіт після пандемії, чого і кого саме треба остерігатись в онлайн-просторі та отримати поради, як залишатись на безпечній стороні цифрового простору.

Під час віртуального спілкування кіберполіціанти поділились лайфхаками щодо безпечного використання інтернету та розповіли про свої успіхи в боротьбі із кіберзлочинністю. У свою чергу, працівники METRO Україна мали можливість взяти участь у виконанні цікавих практичних вправ, які спеціально підготували кіберправоохоронці та поставити численні запитання щодо найбільш розповсюджених видів кіберзлочинів, із якими довелось стикатись в повсякденному житті.

«Більшість свого часу наші колеги проводять в екосистемі METRO, проте, поза її межами, все не так зрозуміло та безпечно, як у корпоративному просторі,  – розповідає Андрій Некрутов, начальник Управління безпеки «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». Тому ми дуже вдячні Департаменту Кіберполіції за те, що відгукнулись на нашу пропозицію онлайн-спілкування й, сподіваємось, що такий формат був корисний, як для працівників компанії, так і для Кіберполіції. Я впевнений в тому, що саме така взаємодія мінімізуватиме віктимність серед працівників компанії й, відповідно, зменшуватиме навантаження на правоохоронців», – додає Андрій Некрутов. 

«Це чи не найперший наш досвід онлайн-спілкування із широкою аудиторією представників бізнесу, – зазначають представники Департаменту Кіберполіції Євгеній Панченко та Станіслав Самойлов. – Дуже раді можливості поділитись своїми знаннями та досвідом й сподіваємось, що надані поради, дозволять працівникам METRO Україна уникнути негативного досвіду під час перебування у віртуальному світі. Також, погоджуємось із Андрієм, що головна функція нашого підрозділу полягає саме в попередженні злочинів, а така пряма комунікація «очі-в-очі», як кажуть у бізнесі, із головними «внутрішніми клієнтами» в особі працівників компанії, є ефективним інструментом підвищення обізнаності про потенційні загрози».

Читайте також: METRO Україна відкрила 3 нові пункти роздільного збору вторинної сировини у Полтаві, Миколаєві та Львові

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також