16 січня 2021

Тетяна Скоробогатова на "BIG TRADE-MARKETING SHOW-2021: У ВСІ ТЯЖКІ"

Тетяна Скоробогатова на "BIG TRADE-MARKETING SHOW-2021: У ВСІ ТЯЖКІ"
717

5 лютого на 5-му щорічному BIG TRADE-MARKETING SHOW-2021 спікер Тетяна Скоробогатова виступить з докладом «Як додати нові канали збуту і тільки виграти від цього», повідомляє TradeMaster.UA.

Учасниками цьогорічної конференції стануть 200 ТОП-маркетологів, керівників маркетингу та продажів, трейд-маркетингу, бренд-менеджменту, керівників програм лояльності рітейлерів і постачальників, мерчандайзингові агентства, IT рішення для збільшення продажів у ритейлі, постачальники обладнання та ін.

Мега-подія для трейд-маркетологів України. Цього разу тема конференції 2021 року: «У всі тяжкі», що містить у собі загальний настрій, з яким доводиться працювати трейд-маркетологам цього року. На заході ви отримаєте високу концентрацію практичних знань, адже кожен доповідач представить свій виступ не у вигляді презентації, а у форматі міні-тренінгу. Жодне питання не залишиться без відповіді, ми подбаємо про це. Приходьте не один, а з колегами - весь контент несе виключно практичну цінність, тому філософських міркувань ви точно не почуєте. А також тільки у нас ви зможете побачити чи взяти участь у змаганнях мерчендайзерів, Запрошуємо всіх на наймасштабнішу й найексклюзивнішу подію року! Буде цікаво!

Одним зі спікерів виступить Тетяна Скоробагатова (Бельгія), продюсерка BIG TradeMarketingSHOW, керівник маркетингу з 16-річним досвідом у рітейлі і FMCG, з темою: «Як додати нові канали збуту і тільки виграти від цього».

На заході ви дізнаєтесь:

Як змінилася поведінка покупців, на які джерела інформації під час виборів товару вони стали звертати більше уваги, і як вибудовувати з ними відносини в рамках омніканальності.

Які цілі можливо досягти за допомогою візуального супроводу продукту в роздрібній мережі.

Які категорії варто зараз розвивати, а які тільки підтримувати.

На які  пункти в програмі лояльності рітейлерів варто звертати увагу, щоб вона була вигідна постачальнику.

Як виробнику формувати трейд-маркетинговий бюджет дистриб’ютора, і скільки з нього повинно йти на мотивацію торгової команди.

Як ефективно продавати та просувати продукт через консультантів.

Які виробники вже зараз повинні продавати свій продукт через інтернет-магазини рітейлерів, а яким краще ще почекати.

Як найбільш ефективно стимулювати продажі через продавців традиційного роздробу.

 

Контактна інформація:

 +38 (067) 505 13 30

Реєструйтеся за посиланням і станьте частиною величної Трейд-Маркетингової історії: реєстрація ТУТ

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також