15 квітня 2021

Мережа магазинів EVA оголошує фінансові показники за 2020 рік: виручка зросла на 7%

Мережа магазинів EVA оголошує фінансові показники за 2020 рік: виручка зросла на 7%
1459

Найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я EVA, якою керує ТОВ «РУШ», поділилася позитивними результатами своєї діяльності за попередній рік, повідомляє TradeMaster.UA.

Так, незважаючи на непросту економічну ситуацію в 2020 році, компанія «РУШ» продовжила розвиток мережі, відкривши 88 нових магазинів EVA в 51 населеному пункті України. Асортимент мережі включає понад 30 000 позицій, а портфель власних торгових марок налічує 51 ВТМ. Загалом штат співробітників компанії складається з близько 13 000 осіб.

Отже, ключові фінансові показники 2020 року* були наступними:

  • · виручка компанії зросла на 7% порівняно з 2019 роком і становила 13 445 млн грн (2019 р.: 12 595 млн грн);
  • · операційний прибуток становив 1 109 млн грн, що на 36% більше, ніж у 2019 році (2019 р.: 815 млн грн);
  • · операційна маржа зросла з 6,5 % до 8,2%;
  • · EBITDA 12М збільшилася з 1 389 млн грн до 1 916 млн грн;
  • · чистий прибуток становив 548 млн грн, тоді як у 2019 році — 321 млн грн.

Зазначимо, що ТОВ «РУШ» реінвестує чистий прибуток у розвиток бізнесу. Так, чистий рух коштів від інвестиційної діяльності за 2020 рік становить 378 млн грн, за 2019 рік — 432 млн грн.

Короткий фінансовий огляд ілюструє такі результати:

(показники у млн грн, якщо не вказано інше)

 

 

 

 

2020

2019[i]

               Приріст

Виручка

13 445

12 595

7%

Операційний прибуток

1 109

815

36%

Операційна маржа (%)

8,2%

6,5%

+1,7 pps

EBITDA 12M

1 916

1 389

38%

Чистий прибуток

548

321

71%

Маржа чистого прибутку (%)

4,1%

2,5%

+1,6 pps

*звітність підготовлена за стандартами МСФЗ, консолідована.

Підбиваючи річні підсумки, фінансовий директор компанії «РУШ» Лілія Воленко зазначила, що через світову пандемію 2020-й став роком викликів та змін і для компанії, і для всіх людей: «Ми змінювали себе, змінювали свої процеси й отримали результат, який свідчить про правильність цих змін. Торік нам вдалося зберегти фінансову стабільність і створити міцне фінансове підґрунтя для подальшого розвитку компанії».

Читайте також: Продукт власної торгової марки Лінії магазинів EVA став фіналістом European Private Label Awards 2021

 

[i] Наведені тут дані за 2019 рік є уточненими та можуть дещо відрізнятися від тих, що були опубліковані раніше.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Раздел: > Новости Украины

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також