METRO спільно з «Япомога» запустили інноваційний автомат «Япомогабокс» для обміну пластикових пляшок на благодійну допомогу людям похилого віку, дітям та безпритульним тваринам

Керуючись принципами сталого розвитку та продовжуючи реалізацію стратегії відповідального поводження з відходами, «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» спільно з благодійною організацією «Япомога» реалізували пілотний проект зі збору пластикових пляшок з-під напоїв за допомогою спеціалізованого інноваційного автомату «Япомогабокс 3.0» та передачі коштів, отриманих від реалізації зібраної вторинної сировини, на благодійність. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
«Япомогабокс 3.0» встановили в торговельному центрі МЕТRО Позняки у Києві (проспект Петра Григоренка, 43). Такий автомат дозволяє водночас здавати на вторинну переробку пластик та допомагати малозабезпеченим людям похилого віку, дітям з інвалідністю та безпритульним тваринам, а також розвитку соціально-відповідального покоління. «Япомогабокс 3.0» приймає скручені ПЕТ-пляшки з-під напоїв об’ємом до 2-х літрів, які потім, завдяки підтримці партнерів ініціативи – компанії «Обухівміськвторресурси», відправляться на вторинну переробку.
Важливим аспектом є те, що цей проект є 100% благодійним і всі кошти, отримані від реалізації зібраної вторинної сировини – ПЕТ пляшок – будуть передані на благодійність, а користувач може самостійно, натиснувши відповідну долоньку на автоматі, вибрати напрям благодійної допомоги.
У кінці кожного місяця благодійна організація «Япомога» проводить підрахунок зібраних коштів та перераховує їх у фонди, з якими співпрацює: благодійному фонду «Старенькі» (допомагають малозабезпеченим людям похилого віку), громадській організації «Відчуй», громадській організації «Ми – особливі» (допомагають дітям з інвалідністю) і благодійній організації «Япомога» (допомагають безпритульним тваринам). Кожна вищезазначена благодійна організація самостійно вирішуватиме, на які потреби спрямовувати кошти. У кінці кожного місяця на сторінках у соціальних мережах благодійної організації «Япомога» публікуватимуться звіти щодо переданих коштів.
«В Україні, як і в світі загалом, уже давно стоїть гостре питання щодо забруднення навколишнього середовища, особливо пластиковими відходами. Іншим актуальним питанням у нашому суспільстві є підтримка малозабезпечених людей, яких, на жаль, через пандемію Covid-19 у нашій країні стає все більше. Компанія METRO в Україні долучається до вирішення цих нагальних проблем, реалізовуючи різноманітні соціальні проекти, серед яких, наприклад, співпраця з банком їжі задля зменшення кількості відходів у харчовій промисловості та боротьбі з голодом, проект зі збору та передачі одягу на благодійність, пункти прийому вторинної сировини та інші. Ми розуміємо, що наше суспільство готове бути відповідальним разом із нами, тож встановлення в одному з торговельних центрів METRO у Києві автомату для збору пластику та водночас підтримки людей похилого віку, дітей і тварин, стало чудовою нагодою дати ще одну можливість нашим клієнтам, співробітникам та всім охочим зробити власний внесок у вирішення цих важливих питань», – коментує Олена Вдовиченко, Директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».
«У жовтні 2020 року в Києві з’явився наш перший «Япомогабокс», який приймає пластикові пляшки і натомість видає корм для безпритульних тварин. Перший «Япомогабокс» одразу викликав неабиякий інтерес в Україні та в усьому світі. Про нас писали та говорили у кожному куточку Землі. Ми надзвичайно зраділи, що людям так сильно сподобався такий інноваційний підхід у сфері довкілля, тож ми вирішили удосконалити «Япомогабокс» і ще більше розширити межі благодійності: тепер, закидаючи пляшку у «Япомогабокс 3.0», ми разом можемо допомогти дітям з особливими потребами, літнім людям та безпритульним тваринам. Так у торговельному центрі METRO на Позняках з’явився «Япомогабокс 3.0», де люди кидаючи в автомат пляшку, бачать на екрані лічильник кількості пляшок і зароблених грошей. Далі пропонується натиснути на одну з долоньок на боксі – кожна долонька відповідає за один із напрямків благодійності. Накопичивши необхідну кількість пляшок представники METRO передають їх на вторинну переробку партнеру проекту – компанії «Обухівміськвторресурси», а виручені від реалізації пластику кошти йдуть на благодійність. У такий спосіб ми із відходів робимо добрі справи», – коментує Руфат Раімов, творець та керівник «Япомога».
Читайте також: METRO відкриває у Тернополі новий ТЦ смарт-формату замість «Бери Вези»
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: благодійність, переробка пластику, екологія
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар