Євген Долгов на PrivateLabel-2021
8 вересня 2021 року на ХІІ Міжнародній конференції «PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід» виступить Євген Долгов із темою «Розвиток нестандартних каналів продажу у ВТМ і орієнтація на клієнта».
PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід - це XIII Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії й тактики ефективного розвитку бізнесу. Ініціатором і організатором події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.
У рамках конференції ви довідаєтеся:
- Міжнародний досвід співпраці з роздрібними мережами і виробниками по запуску товарів під Private Label.
- Тренди купівельних переваг Private Label в Україні та світі.
- Презентувати свою компанію на міні-виставці продукції в Галереї новинок Private Label.
- Отримати ідеї та нові практичні інструменти для розвитку бізнесу по Private Label.
Одним зі спікерів заходу є Євген Долгов, начальник відділу експорту та ВТМ, ЕКОНІЯ. Він презентує доповідь «Розвиток нестандартних каналів продажу у ВТМ і орієнтація на клієнта».
ВИГОДИ КОНФЕРЕНЦІЇ
Для постачальника:
- Відстежити тренди, тенденції розвитку ринку PrivateLabel, купівельні переваги, якими будуть ділитися світові та українські експерти.
- Дізнатися кейси провідних компаній з оптимізації та скорочення витрат і збільшення рентабельності бізнесу PrivateLabel.
- Почерпнути міжнародний досвід співпраці з рітейлом і рекомендації із запуску товарів ВТМ.
- Перейти на більш високий рівень перемовин і співпраці з роздрібною мережею. Скорегувати стратегію та виробляти той товар і в тій упаковці, які потрібні покупцеві.
- Почути потреби мереж у різних категоріях товарів, критерії відбору партнерів для співпраці по ВТМ, завдяки чому зможете зробити більш індивідуальну пропозицію з контрактного виробництва.
- Презентувати свою компанію на міні-виставці, познайомитися і провести перемовини з потенційними замовниками - роздрібними мережами.
- Представити свої кращі товари ВТМ у рамках Галереї новинок PrivateLabel.
Для рітейлерів:
- Дізнатися про нові тренди та тенденції розвитку ринку PrivateLabel, купівельні переваги, якими будуть ділитися світові й українські експерти.
- Отримати ідеї та нові практичні інструменти для розвитку бізнесу Уявити свою мережу як якісного і надійного партнера по ВТМ і налагодити співпрацю з постачальниками.
- Знайти нових постачальників для співпраці по ВТМ - за різними категоріями товарів.
- Отримати міжнародний досвід запуску товарів під ВТМ.
- Перейти на більш високий рівень ведення перемовин із партнерами та обмінятися досвідом із колегами по ринку.
- Представити свої кращі проекти ВТМ у рамках Галереї новинок PrivateLabel.
- Завдяки участі в Національній премії «PrivateLabel: кращий партнер року» представити свою компанію як професійного партнера, готового до якісної співпраці з ВТМ.
Для суміжних галузей:
- Налагодити взаємини з потенційними клієнтами, партнерами - мережами і постачальниками.
- Виявити потреби цільової аудиторії до вашої пропозиції.
- Набути нових партнерів і зміцнити відносини з уже існуючими.
- Розповісти про ефективність ваших послуг цільової аудиторії, про успіхи компанії.
- Показати себе як надійного партнера і підкреслити статус вашої компанії.
Читайте також: PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
експерт ринку FMCG
з понад 15-річним досвідом роботи
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: конференція, private label, рітейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар