Про що розкажуть C4R, Генеральний партнер FOOD&NONFOODMASTER-2022 та компанія UIS у своїх доповідях

Бізнес в Україні зіткнувся з небувалими випробуваннями: воєнні дії змушують виробників переносити свої потужності, змінювати логістичні маршрути, фізичне розташування торгових точок та РЦ. Зміна локації та відтік робочої сили загострюють питання дефіциту кваліфікованих працівників. За таких умов бізнесу потрібно бути гнучким та використовувати можливості автоматизації на всі 100%.
Фахівці команди C4R мають понад 15 років досвіду роботи в ритейлі й логістиці та пропонують клієнтам компанії оптимальні рішення для автоматизації бізнес-процесів на основі продуктів перевірених вендорів та власної розробки. У тісній взаємодії з представниками роздрібних мереж експерти адаптують рішення до сучасних умов ведення бізнесу й мають певні успіхи.
9 вересня 2022 року відбудеться галузева конференція FOOD&NONFOODMASTER-2022, на якій Consulting for Retail стала Генеральним партнером з автоматизації та консалтингу. Саме про переваги, які отримують клієнти від впровадження сучасних рішень автоматизації, та про нові можливості використання систем хочемо розповісти у виступі на івенті.
Голосові технології управління складськими операціями на 75% підвищують точність та стандартизацію процесів, на 50% збільшують продуктивність працівників та мінімізують необроблені замовлення. Завдяки інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу взаємодії система спрощує інтеграцію нових працівників. До того ж Pick-by-Voice сприяє підвищенню фізичної безпеки персоналу при виконанні робіт з вантажами. Рішення має чималий потенціал застосування. Про те, як можна розширити переваги використання системи автоматизації, розкажемо в рамках доповіді «Голосові технології: підвищення варіативності у ключовому процесі РЦ» на прикладі кейсу, реалізованого в Україні.
Попри всі складнощі, український бізнес не відстає від світових трендів. Омніканальність вже реалізована в багатьох аспектах взаємодії з клієнтом в ритейлі, проте вона не буде повною без логістичної складової. Якщо зберігання товарів, розподілене між складами й магазинами, а замовлення при цьому ділиться на кілька доставок – клієнтський досвід значно погіршується. Щоб подолати це, бізнесу потрібно будувати принцип омніканальності й у логістиці. Такий підхід дозволить оптимізувати витрати та час на комплектацію й доставку замовлення. Як рішення працює та які перспективи має для ритейлу – поділимося в рамках виступу на тему «Омніканальність у ритейлі на прикладі мережі apteka911.ua».
З доповіді Володимира Адамова на тему «Голосові технології: підвищення варіативності у ключовому процесі РЦ» ви дізнаєтесь:
1. Які переваги рішення в цілому (hands free) та чи можлива його робота без WMS.
2. Як розвивалися технологія та обладнання (історичний бриф).
3. Можливості сучасного додатку – як реалізована можливість вибирати спосіб взаємодії із системою.
4. Локалізація рішення за мовним інтерфейсом – який склад вже говорить «солов’їною».
5. Додаткові команди – які задачі можливо вирішувати за допомогою рішення.
6. Можливості інтеграції та конфігурування, строки впровадження рішення.
7. Кому підійде рішення – кейси останніх впроваджень.
Зі свого боку, Андрій Варибок, СЕО UIS та Євгеній Глазов, консультант з оптимізації логістичних процесів у компанії UIS в рамках доповіді на тему «Омніканальність у ритейлі на прикладі мережі apteka911.ua» розкажуть про таке:
1. Омніканальність вимагає керування каналами взаємодії та варіативності каналів постачання.
2. Бажання клієнта купити все й одразу в одній точці – як задовольнити потребу при наявній інфраструктурі.
3. Моделі побудови каналів постачання, що поєднують позитивний клієнтський досвід та операційну вигоду для бізнесу.
4. Задоволений клієнт – це простий сервіс, оптимізовані витрати та складна логістика у backend.
5. Вибір рішень, їх доступність та досвід використання на ринку України.
Будемо раді бачити вас серед гостей конференції та біля стенда C4R. Більше про рішення для автоматизації складів та РЦ, прогнозування, автозамовлення та послуги консалтингу й аудиту в ритейлі читайте на сайті, замовляйте консультацію або пишіть на пошту info@c4r.eu.
Читайте також: 5 секретів ефективного управління товарами категорії FRESH
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новости ккомпаний, новости дистрибуции, инновации в бизнесе
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар