Денис Шевчук на Food&NonFoodMaster&CatMаnMaster-2023
6-7 квітня 2023 року відбудеться 14-та щорічна Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2023: «Best experience співпраці ритейлерів та постачальників. Новий рівень українського бізнесу». Серед спікерів заходу – Денис Шевчук, який розповість про «Людяний сервіс. Як поєднання CRM та месенджерів створюють турботливу службу підтримки».
Ця подія збере понад 300 топ менеджерів, ключових спеціалістів роздрібних мереж та компаній-постачальників.
Одним зі спікерів конференції є Денис Шевчук, Product Owner SMART CRM | Business Development Manager SMART business. Тема його виступу: Людяний сервіс. Як поєднання CRM та месенджерів створюють турботливу службу підтримки.
Буде розглянуто:
1. Утримувати наявних та залучати нових клієнтів стає дедалі складніше. Важливим питанням залишається постійна оптимізація взаємодії та покращення сервісу.
2. Сучасні CRM-системи здатні не просто зберігати інформацію про клієнтів та історію взаємодії з ними, а й значно підсилити бізнес новими інструментами та додатковим функціоналом.
3. Можливість спілкування через Facebook Messager, Telegram, Viber, WhatsApp чи інші звичні чати, створює найбільш сприятливі умови для персоналізації та максимально зручного клієнтського досвіду.
4. Які інструменти розширюють можливості служби підтримки і допомагають зрощувати клієнтську лояльність? Рішення платформи SMART CRM.
або за тел 067-502-30-13
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини економіки, новини ритейлу, інновації в ритейлі, бізнес-конфренції
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар