Міжнародна бізнес-конференція PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ пропонує найактуальніший український і світовий досвід
8 вересня запрошуємо на XV Міжнародну щорічну практичну зустріч PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу . Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.
У рамках заходу ви дізнаєтеся:
- міжнародний досвід співпраці з роздрібними мережами та виробниками із запуску товарів під Private Label;
- тренди купівельних переваг Private Label в Україні та світі;
Ви зможете:
- представити свою компанію на міні-виставці продукції в Галереї новинок Private Label;
- отримати ідеї та нові практичні інструменти для розвитку бізнесу за Private Label.
Спецпроекти у рамках конференції:
Галерея новинок PrivateLabel-2023. У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників та роздрібних мереж України та зарубіжжя! Кожен учасник – виробник/ритейлер може подати зразки кращих проектів ВТМ для представлення на полицях Галереї Новинок.
Столи переговорів у форматі мережа – постачальник. Це унікальна можливість прямих переговорів із керівниками із закупівель роздрібних мереж та виробниками. У столах переговорів TradeMasterGroup за 13 років взяли участь понад 5500 роздрібних мереж та понад 5000 постачальників України та зарубіжжя (Молдова, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)
Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу. У рамках Конференції PrivateLabel-2023 проходить виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників та ритейлерів України та зарубіжжя.
Друкований Журнал PrivateLabel-2023. Кожен учасник отримає новий номер щорічного журналу з інтерв'ю роздрібних мереж про розвиток ВТМ в Україні!
КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ:
1. Стратегії розробки та запуску власної торгової марки: ключові кроки і підходи.
2. Дизайн та позиціонування власної торгової марки: як створити привабливий бренд.
3. Інноваційність у виробництві торгової марки: технологічні рішення та тенденції.
4. Інтелектуальна власність і власна торгова марка: захист і правові аспекти.
5. Цільова аудиторія і ринкове дослідження для власної торгової марки: як розуміти своїх споживачів.
6. Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.
7. Онлайн-присутність та цифровий маркетинг для власної торгової марки: роль соціальних медіа та електронної комерції.
8. Логістика та постачання власної торгової марки: ефективне управління постачальницьким ланцюгом.
9. Створення сильної брендової історії: використання storytelling для підвищення цінності та взаємодії зі споживачами.
10. Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів.
11. Стратегії упакування та маркетингу власної торгової марки: як зробити продукт привабливим на полицях магазинів?
12. Інтеграція сталого розвитку у виробництво торгової марки: як створити екологічно відповідну та соціально відповідальну брендову стратегію?
13. Ефективне управління запасами та виробництвом власної торгової марки: як оптимізувати процеси для забезпечення ефективності та якості?
14. Розширення продуктової лінійки власної торгової марки: стратегії введення нових продуктів на ринок та диверсифікація
15. Аналіз конкурентів та ринкова позиціонування власної торгової марки: як знайти своє місце у конкурентному середови
16. Управління ризиками виробництва торгової марки: як ефективно впровадити систему контролю та мінімізувати ризики виробництва?
17. Використання штучного інтелекту та новітніх технологій у виробництві власної торгової марки
18. Мade in ukraine - як українському виробнику інтегруватися із зарубіжним ритейлером
19. Аналітика і тенденції в розвитку втм в сучасних реаліях
20. Технології створення нових товарів і споживчих потреб для успішної їх реалізації
21. Кризовий менеджмент ВТМ: особливості, ризики, і створення умов ефективної реалізації продукту.
22. Стандарти виробництва втм для успішної співпраці з мережами
23. Імпорт продукту втм. ризики и перспективи розвитку
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
Сергій Мицик, Directeur Commercial & Marketing (LLC Confectionery factory DESNA), комерційний директор (LLC Confectionery factory DESNA), — модератор.
Людмила Головина, сертифікований тренер, аудитор системи управління безпечністю харчових продуктів. Консультант з впровадження системних стандартів з безпечності харчових продуктів, — Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.
Леся Іванченко, заступник генерального директор з торгівлі і маркетингу ТОВ "Супермаш", — Управління ризиками виробництва торгової марки: як ефективно впровадити систему контролю та мінімізувати ризики виробництва?
Катерина Калюжна, аккаунт директор, експертка з дослідження брендів в міжнародній компанії Kantar Україна, — Цільова аудиторія і ринкове дослідження для власної торгової марки: як розуміти своїх споживачів.
Наталія Петрик, керівник відділу бренд менеджменту ProCare. Компанія ProCare є виробником і дистриб'ютором брендів Joko Blend, Barbers, Shelly, Tink, Touch Protect, Medosan, — Поетапна стратегія створення втм косметики: від ідеї до готового продукту на полиці ритейлу.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини виробників, втм, private label
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар