Я та мій кар'єрний ріст під час кризи - пост-реліз марафону
Працюєте в галузі Рітейл і FMCG? Хочете отримати нові навички та зробити ривок у кар’єрному рості? Шукаєте раціоналізаторські ідеї? А можливо, замислюєтеся про зміцнення своєї позиції всередині компанії?
Вже зараз ви можете отримати всю необхідну інформацію завдяки матеріалам марафону «Я та мій кар’єрній ріст».
Ми поділимося з вами прикладами ІТ рішень, які допоможуть скоротити витрати й оптимізувати процеси в компанії, способами, як презентувати та продати раціоналізаторський проект всередині компанії, як позиціонувати себе в якості спеціаліста, які навички і знання вам для цього можуть знадобитися.
Марафон складався із 7 вебінарів – це більше 30 годин практики, під час яких 11 експертів з комунікації, психології та переговорів спільно з фахівцями лідера ринку з впровадження ІТ рішень у сегменті В2В компанії COMARCH ділилися сучасними ІТ рішеннями для скорочення витрат та оптимізації бізнес-процесів у компанії і практичними знаннями, націленими на покращення взаємин із колегами і партнерами, підвищення комунікативної компетенції, удосконалення навичок емоційного інтелекту і тайм-менеджменту.
Організаторам марафону вдалося створити унікальний простір для професійного розвитку компетентних фахівців. Учасники робили особисті відкриття про свій потенціал, навчилися представляти і продавати раціоналізаторські проекти всередині компанії, здобули навички і знання, які допоможуть позиціонувати себе як професіонала у своїй справі, щоб бути лідером всередині компанії або ж отримати більш гідну посаду.
В кінці року у багатьох бажаючих не було можливості долучитися до марафону через велику завантаженість, саме тому пропонуємо вам унікальну можливість – завантажити всі матеріали у формі запису та якісно використати час на свій розвиток і підвищення ефективності. Не упустіть свій шанс, візьміть все в свої руки, скористайтеся матеріалами!
Як же все це було… Перший день був присвячений знайомству, побудові особистісного бренду та удосконаленню вміння презентувати себе. Відкрила марафон Надія Давидова – авторка тренінгів і курсів з ефективних технік та інструментів продажів. Надія розкрила поняття Personal Branding, пояснила його роль, кому і навіщо він потрібен, визначила основні правила кар’єриста і провела разом з учасниками експрес-аудит особистісного бренду. Потім Яна Філінова, керівниця відділу продажів COMARCH LLC, та Ольга Віславних, керівниця відділу консалтингу з рішень EDI, SFA, ECM на ринках CIS/CEE, представили інших спікерів, розповіли про компанію Комарх, зробили огляд сучасних ІТ-рішень, які успішно впровадили компанії-лідери у своїх галузях для оптимізації рутинних бізнес-процесів у різних секторах економіки, і поділились секретом, як посилити приємне враження під час знайомства. Тему правильного знайомства далі продовжила Надія Давидова, зокрема провела практичне заняття lift speach – як зацікавити співрозмовника за 30 секунд. Творче закінчення першого дня організувала Вікторія Бутеленко, засновниця проекту Майстерня Improv, актриса команди BAO improv, спікер TEDxLviv2020, яка презентувала правила improv театру, які допомагають у щоденному спілкуванні, та поділилась лайфхаками, як згрупуватися в непередбачених ситуаціях, коли потрібно імпровізувати.
Другий вебінар марафону дав можливість учасникам зрозуміти всю силу комунікації і необхідність розвитку комунікативної компетенції. Ганна Гавриш, тренерка з публічних і медійних виступів, психологиня, поділилася важливими техніками комунікації і методами, як їх використовувати на благо собі і своїй компанії. Так як документообіг –це мова комунікації між компаніями, то Анна Васильєва, бізнес консультантка на ринках CIS / CEE в компанії COMARCH LLC, презентувала комплексний інструмент для побудови ефективної B2B комунікації – Comarch EDI, розповіла про способи реалізації, цілі, яких можна досягти за допомогою цього інструменту, переваги впровадження та продемонструвала приклади практичного використання. Підсумувала другий день марафону Надія Давидова, яка визначила складові ефективної комунікації , комунікаційні бар'єри та способи їх подолання. Разом з учасниками провела тест «Ти хороший співрозмовник в колективі?» і дала практичні поради, що потрібно знати і робити, щоб тебе слухали.
Третій день організатори вирішили присвятити партнерству і взаєминам у колективі. Тетяна Бразовська, організаційна психологиня, бізнес тренерка, підприємиця, IT-керівниця, ITIL Експертка розкрила складові вигідного бізнес партнерства, розказала, як обрати партнера й вибудувати з ним надійні ділові взаємини. Вона дала учасникам чек-лист «Успішне партнерство на всіх етапах», який передбачає:
1) вибір: технічні, юридичні, психологічні аспекти;
2) встановлення контакту: як досягти домовленості та оформити її;
3) підтримання відносин: технічні, юридичні, психологічні аспекти.
А потім на практиці розібрала з учасниками вдалі й провальні партнерські відносини. Про тісну та ефективну співпрацю між виробником, дистриб'ютором, логістичною компанією та іншими партнерами розповіла Ольга Віславних, яка акцентувала увагу на завданнях, з якими щоденно співпрацюючи стикаються виробники і дистриб’ютори, запропонувала технологічні рішення за допомогою ІТ і навела реальні приклади з результатами, які ІТ рішення принесуть компаніям. Завершила марафон Тетяна Бразовська, але уже увагу зосередила на взаєминах всередині компанії, наголосила на важливих моментах у відносинах із шефом, підлеглими й діловими партнерами, визначила разом з учасниками успішні і провальні стратегії поведінки для їхніх організації, використовуючи просту і точну методику, якою користуються організаційні психологи в усьому світі.
Четвертий вебінар стосувався самореклами та оптимізації рекламних акцій у компанії. Ольга Віславних поділилась інструментами, що дають змогузбільшити ефективність і прозорість рекламних акцій, окреслила можливості оптимізації процесу організації, розрахунку та моніторингу ефективності рекламних акцій у компанії та продемонструвала за допомогою ІТ рішення, як можна вирішити всі організаційні питання пов’язані з рекламними акціями. Надія Давидова розкрила тему просування в соціальних мережах, назвала складові стратегії просування, виокремила головні тренди 2020 року і наголосила на тому, що потрібно врахувати, щоб не потрапити в халепу. Особливу цікавість викликав виступ Надії Рогозіної, тренерки з особистісного розвитку, авторки трансформаційних програм, «Працюй як Будда. Роль сучасної медитації в досягненні успіху». За годину учасники дізнались, що таке сучасна медитація, види і чим вона відрізняється від того, що роблять буддисти, як вона здатна покращити особисту ефективність, допомогти з панічними атаками і тривожними розладами, як впливає на мозок і змінює його структуру, а також отримали способи медитації на всі випадки життя.
П’ятий день було присвячено якісному і швидкому обслуговуванню клієнтів та технікам управління часом. Зокрема Тетяна Бразовська підійшла комплексно до оцінювання якості обслуговування клієнта, розкрила значення якісного обслуговування клієнта для бізнесу, його розвитку та масштабованості, визначила разом з учасниками параметри якості для їхніх компаній / підрозділів, розкрила секрет, як надати клієнтам максимум якості без збільшення витрат. Анна Васильєва презентувала IT рішення Comarch Customer Care для якісного і швидкого обслуговування клієнтів, яке сприяє підвищенню рівня задоволеності, визначила основні завдання, які можна вирішити за допомогою даного інструменту і продемонструвала його роботу на практиці. Тренерка і фасилітатор, практик комунікації і дизайн мислення Зоряна Борбулевич презентувала техніки з управління часом, розповіла, що таке time multipliers (примножувачі часу) і як ними користуватися, як міні звички дають змогу нам встигати більше, що вигідніше примножувати – час чи енергію.
Шостий вебінар навчив учасників продавати всередині компанії свої ідеї. Бізнес-тренер, спеціаліст відділів навчання та розвитку персоналу Роман Грисьо презентував техніки внутрішніх продажів із прошарком універсальних лайфхаків по переконанню людей, де підкреслив важливість внутрішніх продажів: кого варто навчати продавати в компанії, як впливати на інших? Дав 5 технік для переконання співрозмовника і розповів, як виявити та уникнути маніпуляцій. Анна Васильєва та Ольга Віславних представили енциклопедію раціоналізаторських проектів ІТ від Comarch. Окреслили проблеми, які необхідно вирішити всередині організації, запропонували ІТ рішення, що допоможуть досягти мети, і надали аргументи, які можна використати всередині компанії, пропонуючи раціоналізаторські рішення. У фінальному виступі дня Надія Давидова поділилась своїми секретами переконливості і прийомами Р. Чалдіні, дала техніки внутрішніх продажів, визначила 5 типів продавців, назвала основні риси продавців-чемпіонів і як ними стати.
Завершував серію вебінарів майстер-клас від школи менеджерів Стратоплан "Кар'єра менеджера і керівника: логіка, прийоми й помилки". Учасники разом із В'ячеславом Панкратовим, співзасновником, керуючим партнерам Стратоплану, автором понад 30-ти авторських тренінгів, розібралися, що таке кар'єра, чому вона вдала в одних людей і абсолютно не складається в інших, якими якостями необхідно володіти, щоб потрапити в «кар'єрний ліфт». А на завершення відбувся розіграш цінних призів від спікерів та організатора.
Не упустіть свій шанс! У вас є чудова нагода отримати цінні знання та практичні навички у будь-який час – достатньо просто завантажити матеріали!
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Раздел: Персонал >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар