"В категорії кормів для тварин темп росту по власних брендах є вищим, ніж темпи росту СТМ"

Ігор БЛИСТІВ, директор департаменту маркетингу, «Кормотех» (перша компанія на українському ринку кормів, що розпочала співпрацювати з торговельними мережами за напрямком Private Label, і має партнерів серед мереж в Европі)
Якщо говорити про тренд в категорії «сухі та вологі корми для домашніх тварин» на ринку України, то тут слід відзначити неабиякий ріст категорії паучів (консервовані корми у вигляді соше). Якщо говорити про ринок в натуральному вимірі, то по результатах I-го півріччя 2014 року категорія паучів наблизилася до категорії сухих кормів.
До речі, є одна відмінність між ринками скажімо Європи та України. В Україні пропорція корм для котів/корм для собак = 85/15. В Європі практично навпаки!
Звісно девальвація гривні негативно вплине на категорії в цілому, і по результатах 2014р. ринок скоротиться на ~ 10%. Вже сьогодні ми відзначаємо падіння купівельної спроможності в зоомагазинах. До кінця року цей тренд посилиться.
Темп росту по власних брендах є вищим, ніж темпи росту СТМ. На мою думку, ключова причина такої ситуації на ринку СТМ пов'язана з відсутністю стратегії чи стратегічного бачення розвитку власних торгових марок.
Повну версію інтерв’ю з Ігорем БЛИСТІВИМ читайте на нашому порталі!
Портал о развитии контрактного производства: www.trademaster.ua
Раздел: Private Label >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар