"ФАЙНА МАРКА": Розширення асортименту та стратегічний розвиток у часи змін
Стаття представлена з журналу «Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2024».
"Файна Марка" продовжує впевнено розвиватися завдяки відсутності бренд-залежності та зосередженості на якості. Ми постійно працюємо над розширенням асортименту і впровадженням нових товарів, щоб задовольнити потреби наших споживачів, — детальніше про розвиток Private Label центральноукраїнської мережі магазинів “Файно маркет” розповідають менеджер із зовнішньо-економічної діяльності Максим Кореновський та менеджерка з постачання Інна Масенко.
Наша мережа наразі пропонує понад 150 товарних одиниць торгової марки “Файна Марка” і ми продовжуємо збільшувати цей показник. Значне розширення відбулося в категоріях замороженої продукції, особливо морозива, обсяг якого зріс на 150%. Також ми істотно збільшили категорії молочної продукції та снеків на 160%.
Зручне пакування, яскравий дизайн, смачні наповнювачі, якщо це стосується морозива, якщо говорити про снеки – незвичні комбінації. Як приклад, восени плануємо запускати чипси зі смаком часнику. У запуску продукту в нашій компанії беруть участь два відділи — комерції та розвитку власних торгових марок. Щоразу ми будуємо план та проводимо діагностику ринку, визначаємо, наскільки категорія є брендозалежною, які є можливості в розширенні асортименту. Відповідно до цього ми будуємо план стратегічного запуску. Найбільша цінність нашої продукції для споживачів –якість. Якість завжди на першому місці. Окремо хочемо зазначити, що ми проводимо регулярний контроль та перевірку показників якості товарів ВТМ, що представлені в мережі.
Усі проєкти Private Label, які запускає наша компанія, виготовляються виключно на території України. Це одне з основних правил нашої діяльності. Співпраця з компаніями Laska та Снек Фуд Продакшн демонструє наші найефективніші партнерські відносини. Ця співпраця дозволяє пропонувати продукцію найвищої якості нашим споживачам.
Наразі у всіх категоріях найбільше представлена торгова марка “Файна марка”, її відсоток складає – 15%. Ми закриваємо повністю потребу в категорії снеків, навесні готуємося до нового запуску в категорії молочної продукції та анонсуємо нову лінійку кондитерських виробів. Ідеї "Файної марки" повністю відображають цінності мережі “Файно маркет” – принцип добросусідства. Саме це стало основою для створення анімаційних роликів про улюблені страви та смаколики наших сусідів! "Файна марка" – це бренд, що має на меті стати основою запуску соціальних ініціатив. Готуємося до них, після більшого розширення асортименту.
Якщо говорити про споживчі тенденції, ми спостерігаємо зміщення цінових сегментів. На жаль, купівельна спроможність покупців зменшується. Тож нашим завданням №1 було закрити потребу у товарах соціальної групи, з чим ми успішно впоралися. Після чого наша увага прикута до розвитку якісної та вигідної пропозиції. В цьому процесі адаптуємося під потреби наших споживачів.
Задля покращення якості продукції за вигіднішою ціною, ми проводимо онлайн тендери та знаходимо нових партнерів. Ми відкриті до нових співпраць, які є частиною нашої антикризової програми. Головна перевага ВТМ — висока якість за доступнішою ціною для покупця.
Щодо наших власних прогнозів, розвитку Privat Label в Україні, цей напрямок продовжить розвиватися, проте не таким активним темпом, ніж до повномасштабного вторгнення. Найбільшою перепоною для реалізаторів є те, що відсоток дохідності між основними брендами та ВТМ поступово зменшується й досягати необхідних умов для ефективного продажу стає складніше. Проте наша головна мета розвитку полягає в тому, щоб вирізнятися серед інших виробників, пропонуючи покупцям унікальні продукти, які будуть доступні тільки у нашій мережі.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Раздел: Private Label >
Теги: новини ритейлу, новини виробників, ВТМ, власна торгова марка
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар