Інновації та стратегія просування: як ТМ Varto розширює свій вплив на ринку через сучасні маркетингові підходи та нові технології
У світі роздрібної торгівлі та власних торгових марок конкуренція стає дедалі запеклішою, і тільки найінноваційніші рекламні кампанії можуть утримати позицію бренда на ринку. ТМ Varto, флагман власних торгових марок мережі VARUS, не лише тримає руку на пульсі актуальних трендів, але й активно формує їх.
Протягом останнього року ТМ Varto не лише розширила свій асортимент, але й впровадила нові інноваційні підходи до маркетингу та комунікацій. Від ефективного використання штучного інтелекту до активної співпраці з українськими виробниками — ТМ Varto демонструє, як важливо адаптуватися до швидко змінюваного ринку.
Для розуміння того, як бренд досягає успіху, ми поспілкувалися з Наталією Краснощок, бренд-менеджеркою ТМ Varto відділу розробки ВТМ мережі VARUS, щоб дізнатися більше про стратегії просування та унікальні рішення, які стоять за успіхом ТМ Varto.
— За останній рік ТМ Varto стала дуже помітною на ринку. Розкажіть, будь ласка, про асортимент бренду і в яких категоріях він представлений?
— ТМ Varto, як флагман власних торгових марок VARUS у середньому ціновому сегменті, пропонує широкий асортимент продукції. Ми маємо кілька суббрендів, таких як Varto Clean, Varto Soft, і Varto Kids, що дозволяє нам охоплювати і закривати різні потреби клієнтів. Наразі наш асортимент представлений у 10 категоріях та 30 товарних групах, і він постійно розширюється.
Основна місія ТМ Varto — надати клієнтам якісну продукцію без переплат за масштабну рекламу, пропонуючи вигідну альтернативу відомим брендам. За даними Nielsen, впізнаваність нашого бренду зросла на 2% за останній звітний період, що є вагомим досягненням на тлі загального відтоку населення. Це підтверджує нашу успішну стратегію, адже багато з топових гравців ринку Private Label не змогли досягти подібних результатів.
— Які заходи ви вжили цього року, щоб ознайомити клієнтів з ТМ Varto? Яких результатів ви досягли?
— Ми продовжуємо активно просувати наш бренд у багатьох каналах: запускали рекламу в соціальних мережах і співпрацювали з інфлюенсерами. Однак цього року ми вирішили зробити акцент на дослідженні ефективності різних комунікаційних каналів для різних категорій товарів. Ми прагнемо знайти ідеальну формулу, яка включає товар, оптимальну знижку та ефективний канал для досягнення високих продажів. Наприклад, ми виявили, що НЦС не потребує зіркового статусу в соцмережах, а достатньо офлайн-комунікації. Натомість товари для молоді відмінно сприймаються у соцмережах, а ефективна бордова реклама підходить для бакалії зі знижками від 30%.
Цього року ми також активно тестували сучасні технології, зокрема штучний інтелект для створення фотоконтенту для новинок, які ми презентуємо на офіційних сторінках VARUS у соцмережах. Важливим досягненням стало визнання нашої кампанії на щорічній конференції «Big Trade-Marketing Show2024» як «Найефективнішої
Trade-Маркетингової Кампанії з використанням штучного інтелекту 2023». Крім того, ми завершили трирічну співпрацю із зірковим шеф-кухарем Євгеном Клопотенком, що принесло бажані результати. Тепер ми плануємо дати ТМ Varto трохи відпочити, щоб підготувати нові стратегії.
— Який товар серед вашого асортименту є найвпізнаванішим і чому?
— ТМ Varto із суббрендами налічує понад 600 SKU в категоріях фуд і нон-фуд, і вибрати один найпопулярніший товар досить складно, адже кожна категорія має свої фаворити. Зараз ми активно просуваємо новинки, які радують наших клієнтів, що завжди шукають щось нове. Одним з успішних проєктів стала участь у рекламних активностях VARUS, а також ініціативи, такі як Конкурс «Народний продукт». Наприклад, дизайн молочної лінійки ТМ Varto був обраний клієнтами під час відкритого голосування, що дозволило нам представити патріотичних персонажів «Зая та Котя» від дніпровської художниці Лесі Бельдій.
— Як ви будуєте відносини з клієнтами та підвищуєте лояльність до вашої Private Label? Які інструменти використовуєте для комунікації цінностей та переваг ваших товарів?
— Наша стратегія базується на актуальності, соціальній відповідальності та відкритій комунікації. Ми зосереджені на простоті і зрозумілості для клієнтів: якісний продукт, ціна нижча відомих брендів і релевантні акції. Наші комунікації і промо-активності будуються на цій основі, без складних маркетингових прийомів. Цей простий, але ефективний підхід допомагає нам створювати довіру і підтримувати лояльність клієнтів.
— Які проєкти Private Label, реалізовані разом з українськими виробниками, є прикладом успішної взаємодії партнерів?
— ТМ Varto співпрацює з понад 150 українськими підприємствами, що забезпечують нас продукцією у різних категоріях, від м’ясної гастрономії до молочної продукції. Ми активно підтримуємо виробництва, які постраждали під час війни. Наприклад, у вересні 2023 року улюблені сири ТМ Varto від Херсонського маслозаводу знову з’явилися на полицях VARUS після понад річної перерви. Це повернення стало символом нашої підтримки українських виробників у складні часи.
— Які товари під ВТМ здатні забезпечити додаткові продажі в категорії, а не просто «відкусити» частину продажів у бренду?
— Основна місія Private Label полягає в тому, щоб конкурувати з брендами і займати їхню частку на ринку. З чим ТМ Varto успішно справляється. Ми постійно досліджуємо вподобання клієнтів і намагаємося реалізовувати нові формати, такі як вигідніші упаковки або унікальні смаки, яких не вистачає у відомих брендів. Окрім того, наш суворий контроль якості гарантує дотримання всіх стандартів, що допомагає забезпечити високу довіру до нашої продукції.
— Які у вас плани на наступний рік? Які категорії плануєте розвивати і яких виробників шукаєте?
— Наразі у фокусі середній ціновий сегмент. Наша основна мета — синхронізувати запити, потреби і пошуки клієнта з нашою пропозицією і асортиментом ТМ Varto, щоб клієнт знав, що завжди «Варто обирати ТМ Varto!».
Також разом із командою розробки відділу ВТМ ми готуємо на 2025 рік багато цікавих креативних промо заходів для ТМ Varto. Тому спойлер: у 2025 з ТМ Varto буде захопливо!
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Раздел: Private Label >
Теги: новини ритейлу, інновації в ритейлі, товари ВТМ, ритейл україни, тм варто, магазини варус
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар