30 июня 2020

Експедування вантажів до країн Азії: що слід врахувати при виборі експедиційної компанії

Експедування вантажів до країн Азії: що слід врахувати при виборі експедиційної компанії

2038

Директор транспортно-експедиційної компанії БН-Груп Тарас Ногаль ділиться порадами, як не помилитися з вибором партнера при транспортуванні вантажів до азійського регіону.

Компанії отримали можливість виробляти свою продукцію в країнах з низькою оплатою праці – переважно в азійському регіоні, а експедитори отримали вигідний напрямок бізнесу. Маршрут Азія-Європа став найпопулярнішим торговим маршрутом у світі, а морські порти континенту – особливо в Сінгапурі й Гонконзі перетворилися на величезні торгівельні центри для всього світу, залишивши далеко позаду європейські логістичні центри.

Експедитори зрозуміли, що азійський ринок може запропонувати величезні можливості для європейських компаній й активізували свою діяльність на цьому напрямку.

Останнім часом конкуренцію традиційному морському шляху в Азію починає складати залізничне або навіть автомобільне сполучення. І це гарна новина для підприємців, оскільки подібна конкуренція надає ширші можливості для бізнесу з країнами Сходу.

На азійському напрямку послуги експедитора, мають ще більшу цінність, ніж на європейському – законодавство східних країн, місцеві особливості можуть суттєво відрізнятися від звичної західної системи. Тому, у питанні вибору експедитора при роботі зі східним ринком слід підходити набагато ретельніше, оскільки ціна помилки може бути надзвичайно високою.

Українські експедиторські компанії не є новачками на ринку Азії. Зокрема, великий досвід роботи на цьому напрямку має транспортно-експедиційна компанія БН-Груп. Її директор Тарас Ногаль розповідає про специфіку перевезень вантажів на Схід.

- Одним з напрямків діяльності БН-Груп є країни Азії. У чому полягають особливості цього напрямку, з чим може стикнутися клієнт, який вирішить самотужки доправити вантаж?

- Специфіка азійських перевезень у першу чергу стосується підбору надійного перевізника, який має досвід роботи у мінливих умовах країн цього регіону, які дуже відрізняються одна від одної. Експедитор має досконало знати й розбиратися в законодавстві цих країн, вирішувати проблемні питання на кордонах, прокладати безпечний транзитний шлях – оскільки подекуди в цьому регіоні трапляються небезпечні місця, - і вкластися у мінімальний термін доставки.

Азійський регіон досить екзотичний порівняно з більш традиційною Європою або Америкою. Літаки, живі тварини, ексклюзивні вироби з граніту й мармуру, обладнання різноманітного призначення, продукти харчування, небезпечні й надважкі вантажі – все це ми успішно доправляємо в країни Азії.

- Якщо вести мову про дозвільні документи, у чому полягає складність для клієнта, якщо він вирішить зекономити й відмовитися від послуг експедитора, а зайнятися перевезенням власноруч?

- Дозвільні документи є одним із вирішальних питань у процесі перевезення вантажів. Ми в БН-Груп чітко знаємо, які дозволи і в якій кількості потрібні для кожної країни регіону. Всі ці документи є в наявності у нас як перевізника так і в наших партнерів перевізників.

Це виключає для клієнта втрату часу через довготривалі простої в очікуванні дозволу – не слід забувати про особливості місцевого менталітету й бюрократії, іноді на це може піти занадто багато часу, що може завершитися навіть поверненням вантажу на місце завантаження!

- Щодо комплексу послуг, які надає БН-Груп, що отримує клієнт, коли звертається до вашої компанії? Яких ризиків він може уникнути?

- Як на будь-якому іншому напрямку, у питанні роботи з азійським ринком наші клієнти не опікуються про якість перевезення, безпеку вантажу й правильність оформлення супровідних документів.

Забезпечення цих моментів ми беремо повністю на себе, таким чином, наші клієнти можуть повністю зосередитися на своїй безпосередній комерційній діяльності. Тому обирають саме нас!

- Розкажіть про найнезвичний вантаж, який вам доводилося експедувати до країн Азії? З яким викликом довелося стикнутися і як ви вирішували це питання?

Це було перевезення з Нідерландів до Туркменістану бурильного обладнання для нафто-видобувної промисловості. Незвичність цього перевезення полягала в габаритах вантажу, а саме: вага вантажу була 38 тон, а довжина 17,3 метра, діаметр 4,7 метра. Такі ж вантажі ми перевозили і до Азербайджану.  

Оскільки кожне перевезення цих вантажів ретельно прораховувалося, а процес перевезення прискіпливо аналізувався, отже власне доставка відбувалася без особливих сюрпризів.

ТЗОВ "БН-ГРУП"

79041 Україна Львів,

вул. Героїв УПА 73, корпус №4, а/с 11186.

Тел. +38 093-79-53-738

bn-group.com.ua

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Лучшие компании

Личности

Блоги