11 червня 2021

BDU LOGISTIC: Розвиток бізнесу визначається потребами клієнтів

BDU LOGISTIC: Розвиток бізнесу визначається потребами клієнтів

3067

Інтерв’ю з директором компанії BDU LOGISTIC Олександром Андрійовичем Салигою. 2020 рік був непростим для багатьох операторів складських і транспортних послуг. Проте, деякі компанії завершили його цілком успішно. Про підсумки діяльності і плани на майбутнє, а також про розвиток послуг провідного 3PL-провайдера України розповів директор компанії BDU LOGISTIC Олександр Андрійович Салига.

- Давайте коротко познайомимося з вами. Яка у вас освіта і скільки часу ви займаєтеся логістикою?

- У 1998 році закінчив школу з відзнакою й отримав технічну освіту в КПІ за спеціальністю «Контроль якості не руйнівними методами». З 2000-го року активно розвивав прямі продажі, починаючи від торгового представника, начальника відділу продажів, а потім і комерційного директора ТОВ «Vinodel MС». На посаді директора з продажу отримав багатий досвід організації логістичних процесів торгової компанії імпортера від ЗЕД до внутрішньо-української логістики з побудовою розгалуженої філіальної мережі. З 2008р. почав вибудовувати з «0» роботу логістичного оператора BDU LOGISTIC, чим активно займаюся донині.

- Як би ви описали місію BDU LOGISTIC? Розкажіть, які послуги надає компанія?

- BDU LOGISTIC - 3PL-оператор, а це означає, що ми надаємо клієнтам повний комплекс логістичних послуг від доставки товару в Україну, зберігання вантажу, обробки замовлень на складі і до доставки клієнтам, чи то залізниця, авіа або транспортна доставка. Також, ми повністю відповідаємо за документообіг на всіх етапах доставки вантажу. BDU - проектна логістична компанія і дотримується своєї місії завдяки таким принципам, як Якість, Довгострокові відносини, Доступність і Надійність. Якість безмірно важлива для BDU. Ми постійно стежимо за якістю наданих нами послуг, тому наші клієнти можуть бути впевнені в тому, що отримають якісну послугу і своєчасну доставку. Доступність в ціновій політиці BDU дозволяє не тільки економити кошти клієнта, але й час. Ми побудували роботу з нашими партнерами таким чином, щоб при прийомі замовлення на це йшло мінімум часу і максимум зручності. Один із найважливіших факторів нашого успіху - це довгострокові взаємини з партнерами, тобто з нашими клієнтами і бізнес-партнерами. Вони - наша головна цінність! Наші автомобілі прямують за чітким графіком, що сприяє дотриманню заявлених термінів доставки.

 - Ви заснували BDU в якому році? За цей час компанія стала одним з лідерів ринку України. Як ви досягли цього? Що відрізняє BDU LOGISTIC від конкурентів?

- BDU була заснована у 2008 році в пік економічної кризи. З 2008 року компанія BDU перетворилася з невеликої фірми-новачка на стабільну компанію, що динамічно розвивається, завдяки своїм інноваціям та високій якості послуг, що надаються. Конкуренція в транспортній логістиці дуже висока. Ринковий успіх компанії BDU став можливий завдяки двом основоположним цінностям: нашому щирому прагненню взяти на себе всі турботи клієнта з логістики, даючи тим самим нашим партнерам зосередитися на своїх основних видах діяльності, і нашої незмінної схильності до надання виключно якісного сервісу. Тому ми позиціонуємо себе проектною логістичною компанією, тому що кожен клієнт для нас - це окремий проект зі своїми бізнес-процесами і цінностями! Ці цінності закріплені в корпоративному слогані компанії BDU: «Швидко! Доступно! Зручно! » Відповідаючи різнобічним потребам клієнтів з численних сфер діяльності, компанія BDU бачить своєю місією надання оптимальних логістичних бізнес-рішень, які у свою чергу допомагають нашим клієнтам безперебійно відправляти свою продукцію по всій території України у свої філії, торгові мережі тощо. Ґрунтуючись на глибокому розумінні вимог своїх клієнтів і потреб кожного окремо взятого клієнта, ми впроваджуємо нові технології в розвиток свого бізнесу, розширюємо географію своїх регіональних представництв і, що дуже важливо, навчаємо і розвиваємо персонал. Завдяки цьому компанія BDU LOGISTIC набуває нових клієнтів і стрімко збільшує свою ринкову частку в транспортно-логістичному сегменті.

- На скільки зросла компанія у 2020 році? Які ваші очікування від цього року?

 - У 2020 році BDU LOGISTIC додала у свій портфель декількох великих клієнтів - «МАССМАРТ» мережа магазинів «БІЛЕ СУХЕ» (літо 2020 р. - 67маг, літо 2021р - 157маг), «АРІТЕЙЛ» мережа магазинів «КОЛО» (літо 2020 р. - 160маг , літо 2021р - 260маг), «ГСЕ» ТМ «ХОРТИЦЯ» та ін., на відміну від багатьох інших, нам вдалося не звільняти співробітників, а посилити команду новими фахівцями. В цьому році ми ведемо активні переговори з новими клієнтами і розраховуємо на подальше зростання.

- У даний час технології розвиваються швидше, ніж будь-коли. Як ви думаєте, чи поспіє логістична галузь за прогресом? Чи стежите ви за розвитком технологій по мірі зростання BDU LOGISTIC?

 - Звичайно, прогрес не стоїть на місці, і наша компанія намагається не тільки цікавитися новинками у сфері технології, але й у сфері ІТ і навіть дещо впроваджуємо по мірі можливості і мірі необхідності, щоб поліпшити і прискорити не тільки робочий процес, але й якість послуг, що надаються нашим клієнтам.

- Які поточні цілі розвитку компанії? Які ваші бізнес-цілі на найближчі п'ять років? Яким ви бачите розвиток вашої роботи на найближчі роки?

- Найближчі плани працювати і розвиватися як 3PL-оператор. Компанія BDU LOGISTIC на ринку багато років, але вони ніколи не були простими. Весь час необхідно адаптуватися під нові обставини на ринку. Дивитись звідки вітер віє. Якісь проекти на паузі. Зараз, основний акцент робимо на розвиток складської логістики, удосконалення та автоматизацію бізнес-процесів.  

- З початком пандемії на плечі логістів лягла найважливіша роль - забезпечення безперебійної роботи ланцюжків поставок товарів першої необхідності. Чи відчуваєте ви, що причетні до такої великої місії?

 - Так, звичайно відчуваємо, оскільки більшість наших клієнтів і є постачальниками товарів першої необхідності. Нашим співробітникам часто доводиться працювати понаднормово, щоб забезпечити своєчасні поставки. Кожна людина, хто робить свій маленький внесок у велику справу - по-своєму герой.

- Як електронна комерція формує майбутнє логістичної галузі?

- У пандемію, коли все закрито, дійсно збільшилася потреба в інтернет-покупках, а отже збільшилася кількість інтернет-магазинів. Відповідно збільшилася потреба в наданні такої послуги як фулл-філмент. Фулфілмент (від англ. Fulfillment - «виконання») - комплекс операцій з моменту оформлення замовлення покупцем і до моменту отримання ним покупки. У фулфілмент-центр, який також надає послуги зі зберігання товару, передаються замовлення з інтернет-магазину, там вони формуються, упаковуються і відправляються в службу доставки. Треба відзначити, що при передачі в фулфілмент-центр набір конкретних операцій фулфілмента може варіюватися. Тобто інтернет-магазин може передавати на аутсорсинг як всі бізнес-процеси, так і тільки якусь їхню частину. Наприклад, доручити обробку повернень не фулфілмент-центру, а власним співробітникам, або зберігати товари на власних площах.

- Яку роль відіграє людський фактор у логістиці?

- Безумовно, найважливішу. Для логістики дуже важливі контакти і вміння будувати довірливі відносини з людьми.

- Велика частина ручної праці в ланцюжку поставок тепер стає автоматизованою і це викликає занепокоєння у деяких робочих, оскільки вони побоюються, що їх замінять машини. Які ваші погляди на майбутнє? Чи замінять роботи людей або вони швидше будуть допомагати і покращувати людську працю?

- Безумовно, як ми говорили вище, прогрес не стоїть на місці. Можливо не на 100%, але роботи все-таки частково замінять людей і, звичайно ж, багато в чому - це плюс. Зі свого боку, ми завжди намагалися надихнути, допомогти і навчити наших співробітників, щоб у них завжди була можливість рости, розвиватися разом з компанією і йти в ногу з часом.

- Що стосується логістики, які людські якості, на вашу думку, не можна замінити штучним інтелектом?

- Комунікабельність, мабуть, те саме вміння вибудовувати довгострокові і довірливі відносини з людьми. Для логістики - це дуже важливо, ділові контакти, контакти не просто з посадовими особами, а саме з людьми. Логіст - сполучна ланка між багатьма відділами, процесами і людьми, тому необхідно налагоджувати контакти, шукати підхід до різних людей, бути трошки психологом. Також, особлива уважність до деталей, документів. Оскільки логістика - це завжди великі обсяги інформації і величезна кількість документів, то логісту необхідно одночасно обробляти масиви інформації і при цьому не випускати всі деталі.

- Які навички необхідні для фахівця з логістики зараз і, можливо, будуть необхідні в майбутньому?

 - Акуратність, уважність, комунікабельність.

- Що вас найбільше приваблює в логістиці?

- Масштабність процесу, швидкість прийняття рішень і видимий результат, бути причетним до чогось глобального, до розуміння різних видів бізнесу, до спілкування з великою кількістю цікавих людей. Кожен новий проект - це нова складна задача, це виклик, це нова мета, нова вершина, яку необхідно обов'язково підкорити. Спочатку завжди здається, що досягти результату неможливо, але коли проект працює як годинник, розумієш, що всі зусилля, переживання і безсонні ночі витрачені не даремно, і немає перешкод і обмежень, крім нашої свідомості і при правильному настрої, наполегливості і терпінні всього можливо досягти.

- Яке ваше найбільше досягнення на сьогоднішній день?

- Був один яскравий випадок у грудні 2010 року - компанія BDU з 2008р. надає комплексну логістику лідеру галузі з імпорту паперу й обслуговування офісів - ТД ДУКАТ, який обслуговував понад 1000 офісів різних компаній і близько 10 мережевих банків по всій Україні. 14 грудня було отримане поточне зведене замовлення з паперу й канцтоварам вагою понад 100 тонн на 134 відділення УКРСОЦБАНКУ, яке необхідно було доукомплектувати, зібрати в короби / палети і доставити до 17 грудня по всіх відділеннях України. Завдання було виконано чітко в термін по 132 відділенням банку завдяки злагодженій роботі наших фахівців і розгалуженої мережі філій крос-докінгових складів BDU в кожному обласному центрі України, але два відділення банку в Краснодоні і Керчі, які наші співробітники філій в Луганську та Сімферополі відповідно передали на «останню милю» кур'єрським службам через малу вагу і недоцільність доставки своїм авто, у термін доставлені не були, і банк виставив фінансову претензію нашому клієнтові, що спричинило за собою довгі переговори і, як результат, більш розширену інтеграцію облікових систем клієнта ДУКАТ і логістичного оператора BDU для планування за термінами і прогнозування фінансових витрат з логістики. Нашим клієнтом ДУКАТ, було запропоновано банкам організувати доставку до основних відділень в обласних центрах, а сателітні відділення банків, натомість, в обмін на додаткові знижки на продукцію, забезпечувати всередині банку самостійно, але більшість банків відмовилися від такої пропозиції, і ДУКАТ призупинив з деякими банками співпрацю. Частина банків перейшли на обслуговування до конкурентів Дукат і потопили їх через неможливість банків розрахуватися за товар, так як багато банків «здулися». Як то кажуть - «не було б щастя, так нещастя допомогло».

- Що було найбільшою проблемою і як ви її подолали?

- Найбільшою проблемою було знайти «своїх» людей, підібрати команду. Команду професіоналів, які будуть працювати на результат, які будуть переживати за справу, а не відсиджувати час з 9 до 17. Вже дуже багато років як склався «кістяк» команди, в якому я впевнений, з яким ми пережили і часи підйому і досить складні часи. Це команда, перевірена роками.

- Щоб ви сказали тим, хто подумує про роботу в BDU Logistic?

- На жаль, в Україні профільні ВНЗ не дають якісної освіти в галузі логістики, інформаційна база дуже застаріла. Ми завжди давали шанс студентам попрацювати (адже вчорашнім студентам дуже непросто знайти свою першу роботу), відчути, що таке професія логіст. Вони завжди з подивом дізнавалися для себе, що справжня робота зовсім не така як описано в підручниках. Логістика насамперед про людей, а не про машини або цифри. Необхідно вміти домовлятися. Ми ніколи не боялися брати студентів без досвіду роботи і вчити і завжди будемо говорити їм - «Wellcomе!».

BDU LOGISTIC

 вул. Євгена Сверстюка 4А,

Київ, 02002, Україна

тел.: 0 800 500377

тел./факс: (044) 545 64 28

info@bdu.ua

http://www.bdu.ua/

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Раздел: Керівнику ЗЕД >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*