05 березня 2020

Інноваційна технологія TOKINOMO допомагає ритейлу збільшити продажі

Інноваційна технологія TOKINOMO допомагає ритейлу збільшити продажі

6180

Зовсім нещодавно на ринку України з’явилося технологічне рішення для збільшення продажів  та просування бренду – TOKINOMO. Це унікальний діджитал пристрій, який за допомогою звуку, руху та світла ефективно привертає увагу споживача, що дозволяє суттєво збільшити продажі. 

Tokinomo працює так: коли покупець проходить повз полицю, датчик руху активує пристрій і продукт стає анімованим. Водночас потужний світлодіод розливає світло на виріб, але це ще не все! Продукт навіть розмовляє з покупцем, відтворюючи рекламне голосове повідомлення.

Конструкція TOKINOMO складається з металевого короба та тримача, який фіксує та рухає продукт за допомогою спеціального механізму. Пристрій оснащений запатентованою модульною системою, яка дозволяє приєднати до неї практично будь-який продукт без використання додаткових інструментів.

Контроль за пристроєм відбувається через хмарну систему як віддалено з офісу компанії, так і безпосередньо в торговій точці через додаток. В системі можна задати кілька параметрів: траєкторію руху, музичний супровід, підсвічування та інтервал роботи.

Всю аналітику TOKINOMO збирає завдяки клаудній технології, тому фактичний результат охоплення та динаміки можна подивитись в режимі онлайн.

Офіційним представником технології TOKINOMO в Україні є компанія MARKQUEN (МАРККВЕН https://www.markquen.com/). На сьогодні пристрій тільки починає заходити на вітчизняний ринок, але вже доступний для оренди українським компаніям.

За словами виробників, в результаті роботи TOKINOMO продажі по конкретній торговій точці за 3-4 тижні можуть піднятися в діапазоні від 50% до 550%. 

Варто зазначити, що більшість цих високих результатів взагалі не передбачали зниження цін. Серед вже проведених кампаній було навіть декілька, у яких ціни були збільшені, і все ж, продажі підвищились. Найбільша ефективність відзначається у сегменті імпульсних продаж: напої, снеки, солодощі. Важче продаються спеціалізовані продукти, орієнтовані на категорію людей з певними вподобаннями.

Подивитись, як виглядає TOKINOMO в дії чи отримати відповіді на додаткові запитання можна у представників MARKQUEN, контакти яких ви можете знайти на сайті чи у соцмережах компанії (https://www.facebook.com/markquengroup/).

Всім, хто прагне вийти за рамки, виділитись серед інших брендів та яскраво продемонструвати свій продукт, - радимо розглянути TOKINOMO, як ефективне маркетинг рішення.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Раздел: Ринки NonFood >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*