Asos поставила амбітні екологічні та корпоративні цілі до 2030 року
Британський онлайн-рітейлер Asos анонсував програму сталого розвитку під назвою Fashion with Integrity (FWI) до 2030 року, в рамках якої встановлені ESG-мети з екологічної, соціальної та корпоративної специфіки. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PRO fashion.
Протягом наступного десятиліття Asos зобов'язується скоротити свій вплив на навколишнє середовище, домогтися вуглецевої нейтральності в операційних бізнес-процесах, перейти на 100% перероблену упаковку, а також враховувати політику диверсифікації при наймі співробітників.
Перша мета «Be Net Zero» зводиться до декарбонізації всіх бізнес-процесів в ланцюжку поставок рітейлера. Друга мета полягає в тому, щоб примкнути до циркулярної економіці - до 2030 року 100% продукції під власною торговою марки Asos і вся упаковка складатимуится з «більш екологічних» альтернатив або перероблених матеріалів. Третя мета стосується нагляду за дотриманням прав людини у всьому ланцюжку поставок.
Компанія заявляє про прозорість і зобов'язується публікувати звіти про реалізацію даної стратегії з 2023 року, а до 2025 року залучить сторонні бренди на платформі до зобов'язань про прозорість і етичної політики. У рамках четвертої мети в компанії виступають за інклюзивність і рівний доступ до керівних посад. До 2030 року як мінімум 50% штату на кожному рівні менеджменту Asos представлятимуть жінки і понад 15% - етнічні меншини.
Читайте також: Asos придбала Topshop в рамках угоди на $ 364 млн
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: Новости ритейла, асос, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар