20 декабря 2021

TikTok займеться доставкою готової їжі за рецептами блогерів

TikTok займеться доставкою готової їжі за рецептами блогерів
1437

Соціальна мережа TikTok вийде на новий для себе ринок, запустивши підрозділ з доставки готової їжі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg. Нова платформа працюватиме в США під брендом TikTok Kitchen.

Раніше минулого тижня стало відомо, що TikTok оголосив про співпрацю з компанією Virtual Dining Concepts, що спеціалізується на запуску ресторанів, які працюють на доставку. Серед них - проєкт кулінарного Youtube-блогера MrBeast, який організував доставку понад 1 млн бургерів за перші три місяці роботи.

У планах TikTok Kitchen стоїть відкриття близько 300 закладів формату dark kitchen вже навесні 2022 року. До кінця наступного року компанія розраховує збільшити кількість точок, орієнтованих на доставку до 1000.

Концепція роботи нового сервісу передбачає доставку страв на основі рецептів, популярних у соціальній мережі. Меню в TikTok Kitchen оновлюватиметься один раз на квартал. Виняток буде зроблено для страв з «вірусним» рецептом, вони потраплятимуть у меню позачергово. Частину прибутку від продажу страв компанія спрямовуватиме на винагороду авторів роликів.

Читайте також: TikTok анонсувала нові інструменти для рекламодавців

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также