Mango відкрила флагманський магазин на П'ятій Авеню в Нью-Йорку
Іспанський фешн-бренд Mango, один із лідерів європейського ринку, проводить потужну експансію на ринок Сполучених Штатів і оголошує про відкриття свого флагманського магазину у найпрестижнішій локації – на П'ятій Авеню в Нью-Йорку. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Forbes.
Новий магазин в інноваційному форматі робить ставку на технології, відкриваючи серед інших проект Metaverse, у рамках якого представлені як справжні твори іспанських художників із приватної колекції Mango, так і роботи цифрових художників, які об'єднали фізичні витвори мистецтва з товарами нової колекції в NFT.
У моносторі працює система click-and-collect, що дозволяє забирати онлайн-замовлення, а співробітники забезпечені спеціальними пристроями, які дозволяють оперативно визначати колір і розмір одягу, а також отримувати інформацію про товари, не знайдені в магазині. Для покупців також доступні технологічні тристоронні дзеркала, лаунж-зона і місце для здачі вживаного одягу.
Монобрендовий магазин площею понад 2100 кв. м розташований в оточенні бутиків люксових брендів і флагманів американських та європейських брендів. У Mango розраховують, що з розширенням своєї присутності в США зможуть підняти продажі в цій країні до одного з найвищих рівнів у світі.
Бренд Mango був заснований у 1984 році, а за межами Іспанії почав розвиватися у 1995 році. У США Mango прийшла лише у 2006 році, відкривши свій перший моностор у Сохо. Декількома місяцями раніше ритейлер затвердив нову стратегію, згідно з якою в США передбачається відкрити понад 30 нових магазинів протягом трьох років. Крім того, ще десять моносторів з'явиться в Канаді.
Після втілення планів у життя в Mango розраховують, що США увійде до топ-5 регіонів із продажів. Бренд також планується активно просуватися через Macy's M, Nordstrom JWN, Zappos.com у США та через Hudson's Bay у Канаді. Сьогодні марка продається в 110 країнах світу й оперує мережею з більш ніж 2400 магазинів, а серед ключових та швидкозростаючих ринків для Mango значаться Франція, Великобританія, Німеччина й Індія.
У США, за відкриттям флагмана в Нью-Йорку, Mango також відкриє магазини у Флориді, Атланті, ключових техаських містах, Лас-Вегасі та Південній Каліфорнії. Крім того, ставка робитиметься і на продаж через інтернет-магазин. Сьогодні Mango продає близько 42% усіх товарів через інтернет, а у США цей показник ще вищий. Виторг компанії за 2021 рік встановив рекорд, досягнувши 2,2 млрд євро.
Читайте також: Mango впровадила ексклюзивну послугу персоналізованої упаковки
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: Новости ритейла, манго, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар