27 мая 2022

Amazon Style – перший технологічний магазин одягу від Amazon

Amazon Style – перший технологічний магазин одягу від Amazon
1069

Amazon оголосила про відкриття першого магазину Amazon Style. Торгова точка розташована на площах lifestyle-центру The Americana at Brand у передмісті Лос-Анджелеса Глендейлі, штат Каліфорнія, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.

У торговому просторі представлені колекції чоловічого та жіночого одягу брендів середнього та преміального класу - від Calvin Klein і Levi's до Vince, Equipment і Theory. Крім того, покупці можуть знайти тут продукцію власних брендів інтернет-гіганта – Amazon Essentials, The Drop, Amazon Aware та ін.

Окрема частина магазину присвячена товарам із догляду за собою та косметики. Крім того, Amazon Style пропонує своїм клієнтам спеціальний розділ "Знижки та промо", де при скануванні QR-кодів можна отримати інформацію про найвигідніші пропозиції.

Amazon Style - безперечно, є висококласним технологічним магазином, що успішно поєднує технології та купівельний досвід, пише ChainStoreAge.com. У своєму першому фешн-просторі Amazon використовує машинне навчання в пошуку одягу та персоналізації рекомендацій.

Для здійснення покупок в Amazon Style необхідно використовувати програму Amazon Shopping для персоналізації своїх переваг, а також зберегти дані банківської картки для спрощення процедури оформлення замовлення. Хоча ритейлер дозволяє робити покупки в магазині і без додатка. Тим не менш, користувачі Amazon Shopping отримують низку переваг, зокрема, можливість "відправлення" товару до примірювальної або прямо на стійку для самовивозу товару.

У примірних встановлені технологічні сенсорні екрани з можливістю швидкого замовлення додаткових розмірів, кольорів і фасонів, а також перегляд персональних рекомендацій, заснованих на алгоритмах машинного навчання.

У торговому просторі, на відміну традиційних магазинів одягу, представлена лише невелика частина товарів - по одному зразку кожної моделі. Основні запаси знаходяться в задній частині магазину, прихованої від очей покупців. Це дозволяє ритейлеру ефективніше використовувати торгівельний простір і пропонувати покупцям удвічі більше товарів порівняно зі стандартним магазином аналогічного формату.

Читайте також: Amazon платить покупцям, щоб вони шпигували за конкурентами

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также