Amazon платить покупцям, щоб вони шпигували за конкурентами
Amazon відправляє споживачів досліджувати інших роздрібних продавців. Гігант електронної комерції запускає програму кешбеку, яка дозволяє клієнтам заробляти гроші, роблячи покупки в конкурентів, очевидно, в обмін на дані. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Amazon запускає особливу програму повернення грошей: за допомогою Alexa Shopping List Savings покупці можуть заробляти гроші, роблячи покупки в конкурентів. Коли вони завантажують програму, вони отримують огляд усіх видів пропозицій кешбеку від виробників брендів. Споживачі можуть самостійно вибрати, в яких пропозиціях вони хочуть взяти участь, і таким чином створити власний віртуальний буклет з купонами.
Потім вони можуть ходити в які завгодно магазини (у Сполучених Штатах): у супермаркети, роздрібні магазини непродовольчих товарів, аптеки тощо. Якщо вони куплять щось, що підлягає акції кешбеку, Amazon особисто поверне гроші у вигляді подарункової карти.
При цьому споживачі повинні сканувати свої чеки з магазинів і надсилати їх на Amazon. Таким чином, американська платформа точно знає, що купують люди, навіть якщо вони не роблять покупки в Amazon. І, можливо, ще важливіше: компанія дізнається поточні ціни й асортимент продукції фізичних конкурентів у роздрібній торгівлі, не проводячи жодних досліджень.
Завдяки цій ініціативі Amazon сподівається зібрати ще більше даних про споживачів, а також даних про ринок. Як додатковий бонус, споживачі отримують подарункову картку від Amazon за кожну покупку, зроблену в іншому місці, що начебто зобов’язує їх зробити наступну покупку на платформі.
Читайте також: Експерти оцінили вартість бренду Amazon у $350,3 млрд
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, амазон, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар