M&M's тимчасово відмовиться від своїх маскотів у рекламі
M&M's відмовиться від образів цукерок у своїй рекламі на невизначений термін. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Wall Street Journal.
Місце маскотів займе комік Майя Рудольф, яка тимчасово стане представником бренду та зіграє головну роль у рекламі. «Цукерки, що говорять», як і раніше, зображатимуться на упаковках цукерок і в акаунтах бренду в соціальних мережах.
Рішення призупинити зйомки реклами з драже, що говорять, було прийнято після того, як в образи персонажів були внесені зміни. Нові образи героїв спричинили бурхливі суперечки в інтернеті. Це продемонструвало бренду, що «навіть взуття цукерки може бути роз'єднувальним, а M&M's прагне об'єднати людей», повідомив виданню представник бренду.
Усічні 2022 року M&M's оголосив про ребрендінг головних героїв своїх рекламних кампаній — антропоморфних драже. Бренд вирішив оновити зовнішність та риси характеру Червоного, Жовтого, Помаранчевого, Синього, Зеленої та Коричневої, щоб вони краще відповідали інтересам аудиторії та відображали сучасний тренд на інклюзивність.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, драже m&ms, реклама m&ms
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар