24 січня 2023

M&M's тимчасово відмовиться від своїх маскотів у рекламі

M&M
1083

M&M's відмовиться від образів цукерок у своїй рекламі на невизначений термін. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Wall Street Journal.

Місце маскотів займе комік Майя Рудольф, яка тимчасово стане представником бренду та зіграє головну роль у рекламі. «Цукерки, що говорять», як і раніше, зображатимуться на упаковках цукерок і в акаунтах бренду в соціальних мережах.

Рішення призупинити зйомки реклами з драже, що говорять, було прийнято після того, як в образи персонажів були внесені зміни. Нові образи героїв спричинили бурхливі суперечки в інтернеті. Це продемонструвало бренду, що «навіть взуття цукерки може бути роз'єднувальним, а M&M's прагне об'єднати людей», повідомив виданню представник бренду.

Усічні 2022 року M&M's оголосив про ребрендінг головних героїв своїх рекламних кампаній — антропоморфних драже. Бренд вирішив оновити зовнішність та риси характеру Червоного, Жовтого, Помаранчевого, Синього, Зеленої та Коричневої, щоб вони краще відповідали інтересам аудиторії та відображали сучасний тренд на інклюзивність.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також