08 лютого 2023

Amazon витратила на рекламу в 2022 році рекордні для світової індустрії $20,6 млрд

Amazon витратила на рекламу в 2022 році рекордні для світової індустрії $20,6 млрд
1300

У 2022 році витрати Amazon на рекламу та просування по всьому світу зросли на 22% рік до року і склали $20,6 млрд. Показник став новим рекордом галузі, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на AdAge.

Збільшення рекламних витрат Amazon відбулося через зниження темпів зростання чистого продажу. За підсумками 2022 року компанія зафіксувала найнижче зростання цього показника з часів відкриття свого бізнесу в 1995 році — воно збільшилося лише на 9%.

Згідно з даними AdAge, з 2004 по 2022 рік витрати Amazon на рекламу та просування мали двозначні відсотки зростання, за винятком 2020 року, коли онлайн-ритейлер скоротив витрати на 1%.

Також у 2022 році на 28% зросли витрати Amazon на контент, до $16,6 млрд — багато в чому через дорогі угоди на серіал «Володар Перстнів: Кільця влади» та права з висвітлення матчів Національної футбольної ліги США. Зараз компанія прагне оптимізувати свої витрати на тлі уповільнення зростання продажів та економічної ситуації у світі.

У 2021 році витрати Amazon на рекламу склали $16,9 млрд. Тоді експерти GroupM назвали компанію "найбільшим рекламодавцем в історії". Зазначалося, що з урахуванням заробітної плати співробітників та комісійних з продажу хмарної платформи Amazon Web Services загальні маркетингові витрати Amazon зросли на 48% і становили $32,6 млрд.

Читайте також: Amazon заморозила розширення мережі супермаркетів Fresh та мінімаркетів без кас Go

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також