19 лютого 2024

Названі 5 глобальних тенденцій для роздрібної торгівлі на 2024 рік

Названі 5 глобальних тенденцій для роздрібної торгівлі на 2024 рік
476

За словами старшого партнера IGD Тобі Пікарда, найбільшої проблемою для глобальної роздрібної торгівлі цього року залишиться інфляційний тиск, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

Також він назвав п’ять основних тенденцій розвитку галузі, які визначили аналітики його компанії на 2024 р.

1. Імператив ефективності. Торгові підприємства у цілому світі прагнутимуть у короткій перспективі підвищити ефективність своїх операцій. Справа у тому, що покладатися на збільшення обсягів продажів як на найбільш потужний розвиток бізнесу у нинішніх умовах неможливо, вважають експерти. Адже конкуренція на ринку загострюється, а очікувати суттєвого зростання попиту неможливо.

2. Розвиток у сфері масових комунікацій. Швидкий розвиток електронної комерції призвів до того, що торгові мережі значно збільшили свої цифрові активи. Насправді вони уже стали одними із найбільших медіавласників, і цей фактор потрібно використовувати саме зараз, відзначають фахівці. Багато роздрібних продавців прагнуть створити роздрібні медіа-екосистеми, які дозволять постачальникам взаємодіяти з покупцями до, під час і після їх відвідування магазину. Крім того, роздрібні ЗМІ вже розглядаються як основне джерело додаткового доходу, і ймовірно, він зросте протягом наступного року, згідно з висновками IGD.

3. Запровадження перспективних технологій. Насправді існує велика різниця у швидкості запровадження робототехніки та технологій ШІ у великих мережах та у середовищі дрібніших продавців. Відтак тут виникає нове поле для конкуренції між різними гравцями на ринку. Однак мережам варто зосередитися на узгодженні своїх інвестицій із бізнес-цілями, оскільки самі по собі новітні технології ще не гарантують отримання позитивного результату.

4. Зосередження на питаннях здоров’я та благополуччя споживачів. Зусилля у даній сфері допоможуть збільшити лояльність великої кількості роздрібних покупців, вважають в IGD.

5. Екологічний розвиток. Дуже багато програм сталого розвитку торгові мережі планують запустити у 2025 році. Але рік нинішній важливий як період активної підготовки для цього переходу.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також