Starbucks у Китаї випустив латте зі свининою
Мережа кав'ярень Starbucks випустила в Китаї латте з м'ясним соусом та скибочкою свинини. Новинку приурочили до відзначення китайського Нового року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNN.
У напої поєднуються соус зі смаком тушкованої свинини (зовні він схожий на соус барбекю), еспресо та парне молоко. До латте також подається скибочка свинячої грудинки. Ціна напою становить 68 юанів (близько $8), Замовити його можна в 25 кав'ярнях.
Тушкована свинина Дунпо – одна з традиційних страв, які китайці готують під час святкування Китайського Нового року. Цю страву готують із свинячої грудинки, нарізаної квадратами. Страву названо на честь китайського поета та державного діяча Су Ші (він також під псевдонімом Су Дунпо), який жив у епоху династії Сун.
Starbucks за допомогою новинки пропонує клієнтам залучити достаток у новому році. Латте привносить у каву «традиційні новорічні звичаї» та створює «несподіваний пікантний та солодкий смак», йдеться в описі.
У 2023 році Starbucks відкрила в країні 785 кав'ярень, всього в країні працює більше 6500 точок. Китайський ринок зараз для Starbucks провідний ринок поза США. Але Starbucks в країні має сильний конкурент — Luckin Coffee, у якого 13 000 кав'ярень по всій країні, а ціни нижчі, ніж у американської мережі.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, старбакс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар